صدها تروریست در حمص و لاذقیه به هلاکت رسیدند

تظاهرات مردم سوریه در حمایت از ارتش و اسد

مردم ساکن منطقه مرزی القنیطره با برگزاری تظاهراتی گسترده حمایت خود را از ارتش سوریه و بشار اسد رییس جمهور این کشور اعلام کردند.
کد خبر: ۶۵۵۴۷۷
تظاهرات مردم سوریه در حمایت از ارتش و اسد

تظاهر کنندگان با در دست داشتن پارچه نوشته هایی حمایت خود را از عملیات ارتش سوریه در مواجهه با گروه های تروریستی ابراز کرده و خواستار سرکوب فعالیت های این گروهها در خاک سوریه شدند.

دیگر تحولات سوریه به شرح زیر است:

- 43 عضو گروه های مسلح در مناطق مختلف «حمص القدیمه» خودشان را تسلیم ارتش سوریه کردند.

- منابع امنیتی از نزدیک شدن صدها عضو گروه تروریستی داعش در استان الرقه به مقبره «سلیمان شاه» پدربزرگ موسس امپراتوری عثمانی خبر می دهند. رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه پیش از این درباره تلاش تروریستها برای ویران کردن این مقبره هشدار داده بود.

- تمامی اعضای یک گروه تروریستی با گرفتار شدن در کمین ارتش سوریه در استان حمص به هلاکت رسیدند.

- سه زن سوری که توسط عناصر تروریستی در روستاهای شمال لاذقیه به گروگان گرفته شده بودند، آزاد شدند. در این عملیات ارتش سوریه شمار زیادی از تروریست‌ها نیز به هلاکت رسیدند.

- دهها عضو گروههای تروریستی در مناطق العویجه، حندرات، المسلمیه، باب النیرب، شهرک صنعتی، حیلان، کویرس، رسم العبود و در نزدیکی زندان مرکزی حلب طی درگیری با ارتش سوریه کشته شدند.

- چندین عضو گروه‌های تروریستی در منطقه القصور در استان حماه با همکاری ساکنان این منطقه، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها