وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که تلاش دولت برای مبارزه با رکود آغاز شده است، گفت: پیشنهادهایی به دولت ارائه شده است که امیدواریم با کمک همکاران اقتصادی بعد از تعطیلات نوروز جلسات ویژه‌ای برای مبارزه با رکود تشکیل شود.
کد خبر: ۶۵۵۲۰۸

به گزارش فارس، محمدرضا نعمت‌زاده دیروز در حاشیه جلسه هیات دولت با تاکید بر این که همت امسال دولت این بود که با تورم مبارزه کند، خاطرنشان کرد: تورم کنترل شده است و ان‌شاء‌الله روبه کاهش خواهد بود.

وی تصریح کرد: اکنون وقت آن است که به فکر مبارزه با رکود باشیم، امیدواریم سال آینده شاهد کاهش رکود باشیم. وی همچنین گفت: مشکلی برای تامین میوه شب عید نداریم و تلاش می‌کنیم قیمت خودرو نیز در سال 1393 ثابت بماند.

فراخوان شرکت‌های بخش خصوصی برای واردات گندم

در همین حال شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد آمادگی همکاری با واردکنندگان کالاهای اساسی را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی تولید و تجارت، این شرکت در اطلاعیه خود اعلام کرد: در جهت تهیه، تأمین و تنظیم بازار کالاهای اساسی و مورد نیاز کشور از جمله گندم، با آن دسته از شرکت‌های بخش خصوصی که توانایی واردات گندم را دارند، قرارداد خرید منعقد می‌کند.

شرکت‌های توانمند و داوطلب بخش خصوصی می‌توانند در فضای رقابتی آزاد و در صورت دارا بودن شرایط لازم با مراجعه به این شرکت و عقد قرارداد فروش، نسبت به واردات گندم اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها