دو برادر که پس از کشیدن پسر جوان به خانه شان او را به قتل رسانده و هفت روز با جسدش زندگی کرده بودند در دادگاه کیفری استان تهران به تشریح جنایت خود پرداختند.
کد خبر: ۶۵۵۰۰۳
7 روز زندگی 3 جنایتکار با جسد

در این پرونده، دو برادر به نام‌های «حسن» و «حسین» متهم هستند با همدستی همسر صیغه‌ای «حسین» به نام «مهرنوش» پسر جوانی را به قتل رسانده و پس از کلاهبرداری از دوست وی، جسدش را به آتش کشیدند.

صبح امروز جلسه دادگاه در شعبه 113 مجتمع کیفری استان تهران و به ریاست قاضی اصغرزاده برگزار شد.

در ابتدای جلسه دادگاه نماینده دادستان با تشریح کیفر خواست گفت: متهمان 9مهرماه سال گذشته مقتول به نام «مجید» را به قتل رسانده و پس از یک هفته جسد او را از خانه خارج کرده و آتش زده‌اند با توجه به محتویات پرونده برای متهمان تقاضای مجازات قانونی را دارم سپس اولیای دم مقتول در جایگاه قرار گرفته و برای متهمان تقاضای قصاص کردند رییس دادگاه با تفهیم اتهام به حسین از او خواست به دفاع از خود بپردازد که مرد جوان با قبول اتهامش گفت: من در خیابان با «مهرنوش» آشنا شدم او بی‌خانمان بود به همین خاطر از خانواده‌ام خواستم اجازه دهند وی در خانه ما زندگی کند پس از مدتی نیز «مهرنوش» را به عقد موقت خود درآوردم شش ماه بعد از عقد متوجه شدم «مجید» برای همسرم ایجاد مزاحمت می‌کند به همین خاطر با او تماس گرفتم و خواستم ارتباطش را با «مهرنوش» قطع کند روز حادثه مهرنوش بدون اجازه من، «محمد» را به خانه‌مان آورده بود پس از روبرو شدن با مقتول با او درگیر شده و با قمه چند ضربه به بدنش زدم بعد هم برادرم وارد اتاق شد و او هم با قمه چند ضربه به بدن مجید وارد کرد.

یک هفته جسد را در خانه نگه داشتیم و بعد آن را داخل یک کمد قرار داده و در محلی خلوت به آتش کشیدیم متهم درباره کلاهبرداری از دوست مقتول نیز گفت: «مهرنوش» مدعی بود رمز عابربانک «مجید» را می‌داند به همین خاطر با گوشی مقتول به شماره یکی از دوستانش پیامک زده و درخواست پول کردیم وقتی 500هزار تومان به حساب مقتول واریز شد «مهرنوش» این پول را برداشت و ما در این ماجرا هیچ نقشی نداشتیم.

در ادامه جلسه دادگاه، «حسن» به عنوان متهم ردیف دوم در جایگاه قرار گرفت و با قبول اتهامش گفت: من در سد کرج مشغول سم‌پاشی یک ساختمان بودن روز حادثه برای تهیه مواد مخدر به تهران آمدم در خانه خواب بودم که حسین سراغم آمد و گفت: مهرنوش همراه مردی به داخل خانه رفته‌اند ابتدا برادرم با مقتول درگیر شد و او را با ضربه‌های قمه مجروح کرد بعد هم من قمه را برداشته و چند ضربه به بدن مجید زدم.

در ماجرای آتش زدن جسد نیز هیچ دخالتی نداشتم «مهرنوش» آخرین متهمی بود که پای میز محاکمه قرار گرفت او با رد ادعاهای دو برادر گفت: یک روز برای نقد کردن یک چک به بانک رفته بودم که در آنجا با «حسین» آشنا شدم ابتدا با هم دوست بودیم اما پس از مدتی او مرا به عقد موقت خود درآورد من قبل از آشنایی با «حسین» با مقتول دوست بودم و او به من کمک می‌کرد روز حادثه به «مجید» پیامک زدم و از او خواستم 100هزار تومان به حسابم واریز کند «حسین» متوجه ماجرا شد و با یکدیگر درگیر شدیم او از من خواست با ترفندی «مجید» را به خانه بکشانم من هم به حرفهایش عمل کرده و «مجید» را به خانه دعوت کردم بعد هم دو برادر او را کشتند.

پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکلای آن‌ها قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
گیلك
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
۰
۰
جالب اینه كه مقتول برای همسر قاتل مزاحمت ایجاد می كرد !!! و یك روز همسر قاتل بدون اجازه ، مقتول رو به خانه آورده بود كه این اتفاق افتاد !!!
عجب !
دلنازك
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
۰
۰
گناه دارن ولشون كنید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها