الریان از استقلال پیش افتاد

سوتی بزرگ مهدی رحمتی !

لیگ قهرمانان آسیا

استقلال به دنبال اولین برد آسیایی

استقلال تهران که این فصل از لیگ قهرمانان آسیا را ناامید کننده آغاز کرد امشب می خواهد اولین سه امتیاز خود را در این رقابت ها کسب کند.
کد خبر: ۶۵۴۴۹۳
استقلال به دنبال اولین برد آسیایی

سایت جام جم ورزشی - امروز و در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی ابتدا فولاد در ورزشگاه غدیر اهواز و از ساعت 16:30 میزبان الفتح عربستان است و در ادامه هم استقلال در ورزشگاه احمد بن علی دوحه و از ساعت 19 به مصاف الریان قطر می‌رود.

الریان قطر - استقلال تهران

استقلالی ها شروع بدی در آسیا داشتند. آنها در شرایطی به الشباب عربستان در آزادی باختند که می توانستند پیروز میدان باشند. هنوز هم قضاوت آن دیدار حرف و حدیث های زیادی دارد و علت اصلی شکست استقلال معرفی می شود اما آن بازی دیگر گذشت و امروز استقلال باید در قطر به دنبال نخستین برد باشد. الریان قطر فصل قبل (2013) و فصل پیش از آن (2012) هم با استقلال همگروه بود. این 2 تیم فصل گذشته در گروه D قرار داشتند و 2 بار مقابل هم قرار گرفتند که بازی رفت در دوحه 3 بر 3 مساوی شد اما در تهران استقلال با 3 گل فرهاد مجیدی، هاشم بیک‌زاده و آرش برهانی تیم قطری را شکست داد. در فصل 2012 استقلال هر 2 بازی رفت و برگشت را برد. آبی‌پوشان ابتدا در دوحه با تک گل دقیقه آخر گوران یرکوویچ حریف را شکست دادند و سپس در تهران 3 بر صفر برنده شدند. با این حساب استقلال در سومین فصل پیاپی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل الریان قرار می‌گیرد و این بار هم در بازی نخست میهمان تیم قطری است.

فولاد ایران - الفتح عربستان

شاگردان حسین فرکی در دیدار نخست خود در لیگ قهرمانان این فصل مقابل الجیش میزبان خود بدون گل مساوی کردند تا شروع نسبتا خوبی داشته باشند. آنها اما امروز میزبان هستند و باید مقابل الفتح صف آرایی کنند. یکی از تیم‌های قدیمی و باسابقه شبه جزیره که متعلق به شهر اِحسا بوده و قهرمان فصل 13-2012 لیگ این کشور و همچنین سوپر کاپ 2013 شده است. الفتح در بازی قبل میزبان شاگردان میرجلال کاسیموف بود اما این دیدار هم مثل بازی فولاد و الجیش در نهایت به تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات بین میزبان و بنیادکار ازبکستان انجامید.
بازی ایرانی‌ها با تیم‌های عربستانی همواره پلان (نقشه) مشخصی داشته و دارد. در درجه اول یا زور تیم ما به حریف می‌رسد یا نمی‌رسد. اگر نمی‌رسد باید حساب شده بازی کنیم و به دنبال استفاده از تک موقعیت‌ها باشیم مثل پیروزی بازی رفت و خارج از خانه استقلال مقابل الهلال در فصل گذشته اما اگر یک تیم ایرانی توان بردن تیمی از عربستان را داشته باشد، بزرگترین اشتباهش بازی کردن به سبکی است که استقلال در دیدار خانگی هفته نخست مقابل الشباب ارائه کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها