به اهداف خوددر اردوی مازندران رسیدیم

دایی: درباره صادقیان ریسک نکردم

حاشیه های اردوی سرخپوشان در خطه شمال

پرسپولیسی ها والیبالیست شدند

بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در سالن خداداد قائمشهر والیبالیست شدند.
کد خبر: ۶۵۴۰۹۳
پرسپولیسی ها والیبالیست شدند

سایت جام جم ورزشی - یکی از اهداف علی دایی در اردوی مازندران به منظور آماده کردن تیمش برای 3 بازی حساس آینده، نزدیک کردن بازیکنان به یکدیگر است از همین رو پس از مسابقات فوتبال دستی که روز گذشته برگزار شد علی دایی به درخواست بازیکنان، ساعت 11 شب اعلام کرد که یک دستگاه اتوبوس برای رفتن به سالن جهت برگزاری یک مسابقه والیبال بین تیم مربیان و بازیکنان آماده شود.

بازیکنان پرسپولیس هم با پیشنهاد دایی موافقت کردند و نوری، بنگر، حاتمی، میثم حسینی، ماهینی، خلعتبری، صادقیان، عسگر و عباس‌زاده بازیکنانی بودند که آمادگی خود را برای رویارویی مقابل تیم مربیان اعلام کردند.

علی دایی، محمد دایی، باقری، منافی، غلامپور، فروزانی، مولایی نیز تیم مربیان را تشکیل می‌دادند. این مسابقه در شرایطی برگزار شد که کری بسیار زیادی بین دایی و بازیکنان پرسپولیس پیش آمده بود تا حدی که هواداران اطراف سالن، ساعت 12 شب پایشان به سالن باز شد و نظاره‌گر این بازی شدند.

این دیدار در سالن ورزشی خداداد که مابین زابل و قائمشهر است برگزار شد که علیرغم تلاش دو تیم و کری‌های زیادشان هیچ برنده‌ای نداشت. مربیان خود را برنده می‌دانستند و بازیکنان هم معتقد بودند آنها برنده‌اند.

علی دایی پس از خواباندن سرویس‌ در زمین حریف و به دست آوردن امتیازها به حدود 20 سال گذشته خود برگشت بود و خوشحالی‌های بعد از گلش را این بار در والیبال نشان می‌داد.

به گزارش فارس ، این دیدار پر از کری و بدون برنده تا ۴۰ دقیقه بامداد به طول انجامید البته برخی بازیکنان معتقد بودند که دایی در این بازی قصد استفاده از کمک داور را دارد و تیم مربیان هم معتقد بودند که بازیکنان بیش از اندازه اعتراض می‌کنند.

البته در پایان اعلام شد که تیم مربیان سه بر یک تیم بازیکنان را شکست داده که بازیکنان نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و اعتراض کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها