موضوع این فیلم مقایسه ای بین Apple iPhone 5 و Samsung Galaxy SIII است. این ۲ گوشی بیشترین قسمت بازار را از آن خود کرده اند.
کد خبر: ۶۵۳۸۴۰
مقایسه iPhone5 و سامسونگ گالکسی S3

همگان می‌دانیم مطمئنا آیفون ۵ فروش بسیار بالایی خواهد داشت پس مقایسه این ۲ گوشی اصلا کار غلطی نیست. متاسفانه آیفون ۵ قبل از معرفی کاملا لو رفته بود و تقریبا همگان می‌دانستند که این آیفون چه خواهد بود، اماهیچ کس جز اپل نمی تواند به خوبی امکانات این آیفون را توضیح دهد!
همانطور که می‌بینید اختلاف بین این ۲ گوشی واقعا کم است اما تنها چیزی که بسیار آیفون را عقب می‌اندازد نداشتن NFC است . جالب است که در حال حاضر بازی های آندروید تقریبا با آی او اس برابری می کند و این دیگر مزیتی برای اپل به حساب نمی‌آید.

ابتدا نگاهی به جدول زیر می‌اندازیم تا ببنیم چه کسی روی کاغذ قوی تر است:

http://www.dl.yekmobile.com/review/1/1/iphone5/ab.png

بسیاری گلکسی اس ۳ را با آیفون ۴اس مقایسه می‌کردند و با این حال باز هم آیفون ۴اس در بسیاری از چا ها از گلکسی اس ۳ بهتر بود اما می توان با قاطعیت گفت ایفون ۵ اپل با قدرت بسیار بالای خود به راحتی می تواند رقیب کره ای خود را پشت سر بگذارد. تراکم پیکسل در آیفون اپل بسیار خیره کننده است و این مقدار در آیفون ۵ بسیار بیشتر از گلکس اس ۳ هست. با پردازنده قوی A6 هم می توان آیفون ۵ را یک کنسول بازی تلقی کرد.

http://www.dl.yekmobile.com/review/1/1/iphone5/iPhone-5-Galaxy-S-III.png

جواد ودودزاده

منبع: http://review.yekmobile.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها