معاون سیما به همراه معاونین صدا و برنامه ریزی و نظارت رسانه ملی در محل تصویربرداری مجموعه تلویزیونی " خوب، بد، زشت" حاضر شدند.
کد خبر: ۶۵۳۷۳۵
معاون سیما در پشت صحنه سریال نوروزی «خوب، بد، زشت»/ گزارش تصویری

معاون سیما به همراه معاونین صدا و برنامه ریزی و نظارت رسانه ملی در محل تصویربرداری مجموعه تلویزیونی " خوب، بد، زشت" حاضر شدند و روند تولید این مجموعه تلویزیونی را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی سیما؛ دکتر دارابی با هدف بررسی روند تولیدات سیما برای نوروز 93، در پشت صحنه مجموعه " خوب، بد، زشت" واقع در طرشت ، حضور یافت و از نزدیک پیشرفت کار را بررسی کرد.

دکتر دارابی با ابراز رضایت از روند تولید ویژه برنامه نوروز 93 گفت : امیدواریم در سال جدید مخاطبان تلویزیون از برنامه ها رضایت داشته باشند.

وی خطاب به عوامل تولید و بازیگران مجموعه " خوب، بد، زشت" گفت تمام زحمات شما برای این است که بیننده در مقابل تلویزیون بنشیند و اوقات خوبی در کنار خانواده داشته باشد .

وی تاکید کرد رقابت شدیدی میان شبکه‌های سیما و تولید مجموعه‌های نمایشی وجود دارد و قطعاً انتخاب بهترین ها بعد از نوروز برای ما سخت‌تر می‌شود.

هم چنین دکتر خجسته معاون برنامه‌ریزی و نظارت رسانه ملی در سخنان کوتاهی همدلی میان عوامل تولید سریال " خوب، بد، زشت"را توصیف کرد و افزود : با نگاهی به خلاصه این مجموعه متوجه می‌شویم نویسنده با نگاهی جامعه شناسانه توانسته نقش حمایتی خانواده ایرانی را نسبت به فرزندان به خوبی تصویر کند وی به کارگیری بازیگران حرفه ای متن خوب ، حضور کارگردان با تجربه و ... را از مهمترین ویژگی‌های این مجموعه " خوب، بد، زشت" معرفی کرد.

مدیر شبکه دو سیما نیز در این بازدید با اشاره به مأموریت شبکه دو با عنوان شبکه زندگی گفت: خانواده مهمترین پشتوانه ما در زندگی است و گذر زمان نشان می‌دهد بزرگترین چاره‌جویی ها و راه حل مشکلات ما در خانواده است.

وی با اشاره به برنامه‌های نوروزی شبکه دو مانند فیتیله، کلاه قرمزی و مسابقه ماز افزود: برای نوروز 93
3 باکس سینمایی صبحانه، آفتاب و مهتاب در نظر گرفته شده است. در باکس صبحانه بهترین انیمیشن‌های روز برای کودکان پخش می‌شود و دو باکس آفتاب و مهتاب نیز مخصوص خانواده هاست

یادآور می شود؛ " خوب، بد، زشت" به عنوان سریال نوروزی شبکه دو سیما در ژانر طنز در حال تولید است. این مجموعه به تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی و کارگردانی منوچهر هادی به گونه‌ای طراحی شده که بازیگران با همان نام‌های اصلی خودشان به جز امین حیایی که کاراکتر «بهادر» ایفا می کند، مقابل دوربین به ایفای نقش می‌پردازند.

در این مجموعه می بینیم بهادر 10 روز وقت دارد تا کارهای خیرخواهانه انجام دهد و ازدواج کند...

از دیگر بازیگران این مجموعه می توان از حسین محب‌اهری، بهنوش بختیاری، بهاره رهنما، سوسن پرور، صدیقه کیان‌فر، شهین تسلیمی و ... نام برد. این مجموعه هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

شایان ذکر است خواننده تیتراژ پایانی خوب، بد، زشت ، مجید اخشابی و شعر این تیتراژ را عبدالجبار کاکائی سروده است. تیتراژ اولیه فیلم نیز برگرفته از ملودی خراسانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضاحیدری
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
از شما گاكردان سریال سریال خوب بد زشت اقای منوچهر هادی تشكر می كنم واز شما شبكه دوم سیما سپاگرارم واگربراینان از پشت صحنه سریال خوب بدزشت گزارشی ازاین سریال بخش فرماید من رضاحیدری هستم از تهران
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها