پول نفت مسلمانان در جیب تکفیری‌ها

تکفیری‌ها از یزید بن معاویه پیروی می‌کنند

آیت‌‌الله جنتی: تکفیری‌ها در داخل کشور مشغول فعالیتند

آیت‌الله جنتی با اشاره به جنایات تکفیری‌ها در کشورهای اسلامی اظهار کرد: برخی تکفیری‌ها هر چند اندک و به‌آرامی، در داخل کشور در حال فعالیتند و منتظر دستور هستند که با استفاده از سلاح‌های انبوهی که در اختیار دارند به جان مردم بیفتند و این یکی از تهدیدهای آینده کشور است.
کد خبر: ۶۵۱۹۸۶

به گزارش فارس، دبیر شورای نگهبان در جمع نخبگان فرهنگی، اجتماعی و همچنین اعضای شبکه نظارت شهرستان‌های استان فارس افزود: تکفیری‌ها به هیچ چیز عقیده ندارند و تعجب می‌کنم که این افراد این‌قدر خونخوار هستند؛ یکی از کارهای معمولیشان آدمکشی است و کاری ندارند که این فرد چه کسی است و فقط می‌خواهند بکشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر کنار گذاشته شدن حدود 3000 نفر از مدیران در دولت جدید بیان کرد: اولا باید صحت اخبار مورد بررسی قرار گیرد، اما اگر درست باشد، این میزان برکناری از نظر عدد و رقم بسیار مهم است و باید بررسی کرد که چه کسانی و به چه علتی برکنار شده‌اند.

دبیر شورای نگهبان درباره اظهارنظرش درخصوص برکناری افراد حزب‌اللهی از سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: به من گفتند که در سازمان انرژی اتمی، بعضی از جوانان حزب‌اللهی را کنار زده‌اند و من هم به این موضوع انتقاد کردم. بعد آقای دکتر صالحی که مرد بسیار خوب و متدینی است و من هم ایشان را قبول دارم، با تعدادی از معاونان‌شان نزد من آمدند و با تکذیب این اخبار گفتند که اینها خودشان از سازمان رفته‌اند و ما کنارشان نزدیم.

جنتی ادامه داد: به هر حال، این نکته‌ای است که من هشدار دادم. اگر بنا باشد افرادی که جانشان را برای این کار گذاشتند، آرام‌آرام کنار بروند، در آینده مشکل ایجاد می‌شود. وی در ادامه اظهاراتش با بیان این که رهبر معظم انقلاب تمامی امور مملکت را زیرنظر دارند، تصریح کرد: خیلی وقت‌ها مساله‌ای پیش می‌آید که ما فکر می‌کنیم باید به استحضار ایشان برسانیم، اما وقتی با ایشان صحبت می‌کنیم، می‌بینیم که ایشان خبر داشته‌اند. در واقع ما تازه خبردار شده‌ایم و ایشان از قبل می‌دانسته‌اند.

جنتی تاکید کرد: ایشان نظارت کلی بر اوضاع دارند. هر اقدامی هم که ایشان لازم، مفید و موثر بدانند، انجام می‌دهند. اگر درایت، لحظه‌شناسی و توکل ایشان به خدا نبود، در فتنه سال‌های 78 و 88 مملکت از دست رفته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها