کد خبر: ۶۵۰۸۵۳
قدردانی ائمه جمعه بختیاری از سفر مهندس ضرغامی

امام جمعه مسجد سلیمان،‌امام جمعه موقت اهواز و جلیلی، نماینده مردم شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل از سفر رئیس سازمان صداوسیما به شهرستان مسجد سلیمان قدردانی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه مسجد سلیمان طی گفت‌وگویی افزود: از آقای مهندس ضرغامی رئیس محترم رسانه ملی به خاطر توجه ویژه‌اش و عنایت ایشان به موضوعات قوم بزرگ بختیاری تشکر می‌کنم، با حضور خود میان مردم اوج تواضع را نشان دادند و از مردم عزیزمان نیز که با عقلانیت مسائل خود را مطرح کردند سپاسگزارم .دستور ایشان در رابطه با پرداختن به مسائل ارزشمندی همچون مبارزات قوم بختیاری بر علیه رژیم پهلوی و مردان نیکنام این دیار ستودنی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی امام جمعه موقت اهواز هم درباره سفر رئیس رسانه ملی به مسجد سلیمان گفت: اقدام انقلابی و سفر خاکی رئیس محترم رسانه ملی به شهرستان شهیدپرور مسجدسلیمان که مرکز ثقل عشایر بختیاری است، تجلی دیگری از الگوی بی‌نظیر رابطه عیمق ملت و نظام در الگوی مردم‌سالاری دینی است.

وی گفت: سفری عاری از هرگونه تشریفات دست و پاگیر به متن مردم و میان عشایر غیور بختیاری و گوش سپردن بی‌واسطه به نظرات مردمی که میثاق خود را با ولایت فقیه بارها به اثبات رسانده‌اند و کمتر از 20 دقیقه در سال 1362، 120شهید را زیرموشک‌های دشمن تقدیم امام و انقلاب کردند و چه امروز که در کنار فرزند خود و فرزند انقلاب و مدیر رسانه ملی ضمن ابراز گلایه خود از غفلت پیش آمده در سریال سرزمین کهن بر عهد ناگسستنی‌شان با امام خامنه‌ای پافشاری کردند.

وی افزود: روحانیت و علمای منطقه و استان از این اقدام انقلابی جناب آقای مهندس ضرغامی خشنود و آن را الگوی مناسب برای همه مسئولان محترم نظام در ارتباط گسترده با مردم عزیز می‌دانند.

دکتر جلیلی، نماینده مردم شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل نیز از حضور مهندس ضرغامی میان مردم مسجدسلیمان صمیمانه تشکر کرد و گفت: این گونه اقدامات نشان از بی‌تکلفی و هوشمندی ایشان است. امیدوارم الگوی دیگر مسئولان قرار گیرد و از مردم بزرگوارمان که با حفظ حرمت و احترام، بزرگ‌منشی خود را به نمایش گذاشتند، سپاسگزارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها