حرف های شنیدنی مسعود ده نمکی:

می‌خواهم از جنجال و حاشیه دور باشم

مدیر پخش فیلم «معراجی‌ها» از پایان تدوین این فیلم و اکران آن در این هفته خبر داد. در همین حال تعدادی از مسئولان و مدیران ارشد سیاسی و فرهنگی کشورمان پنجشنبه‌شب در اکرانی خصوصی پای تماشای «معراجی‌ها» نشستند.
کد خبر: ۶۴۶۰۷۰
»معراجی‌ها» از این هفته می‌آیند

«معراجی‌ها» پنجمین فیلم سینمایی بلند مسعود ده‌نمکی است که برای نمایش در سینماهای کشور آماده شده است و در جشنواره فیلم فجر هم برای نخستین بار رونمایی شد.

علی سرتیپی، مدیر پخش فیلم «معراجی‌ها» از اکران این فیلم از هفته‌های آینده در سینماهای کشور خبر داد و به تسنیم گفت: سعی ما این است که از این هفته نمایش فیلم را در سینماهای سراسر کشور داشته باشیم.

وی با بیان این‌که کار تدوین این فیلم به پایان رسیده است، افزود: پس از حذف و اضافه شدن سکانس‌هایی به فیلم، نسخه جدید «معراجی‌ها» از دیروز آماده نمایش شده و از نسخه جشنواره‌ای آن حدود 12 دقیقه کمتر شده است.

سرتیپی ادامه داد: هیچ برنامه‌ای برای اکران نوروزی این فیلم در نظر نگرفته‌ایم و پیش از عید نمایش «معراجی‌ها» را در سینماها آغاز می‌کنیم و در نوروز هم نسخه تلویزیونی آن پخش خواهد شد.

در همین حال فیلم «معراجی‌ها» پنجشنبه شب به دعوت تهیه‌کننده این فیلم برای برخی شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی اکران خصوصی شد.

در حاشیه اکران خصوصی این فیلم، غلامعلی حدادعادل نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی درباره این فیلم به فارس گفت: همه فیلم‌هایی که یاد جبهه را زنده نگه داشته و حال و هوا و یاد شهدا و رزمندگان را تجدید می‌کنند، فیلم‌های ارزشمندی هستند که باید از تمام عوامل تولید این فیلم‌ها اعم از نویسنده، تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگران تشکر کرد. بویژه این فیلم که در حین تهیه، حال و هوایی شهادت‌گونه هم داشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به حال و هوای فیلم «معراجی‌ها» بیان کرد: باز هم ممنونیم از آقای ده‌نمکی که یاد جبهه را زنده نگه‌ می‌دارد.

در اکران خصوصی فیلم معراجی‌ها، علاوه بر غلامعلی حدادعادل، محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، اصغر آب‌خضر، قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مسعود ده‌نمکی، کارگردان و سیدمحمود رضوی، تهیه‌کننده فیلم معراجی‌ها، سیدنظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی حضور داشتند.

در خلاصه داستان فیلم «معراجی‌ها» آمده است: قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند. اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی به آشوب و جنجال در دانشگاه اقدام می‌کنند که آغاز قصه‌ای می‌شود و گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند.

مهران رجبی، سید جواد هاشمی، برزو ارجمند، پندار اکبری، نیما شاهرخ شاهی، علی صادقی، حدیثه تهرانی، حسین مهری، سمانه پاکدل، اصغر نقی‌زاده، رضا رویگری، سیدمهرداد ضیایی، امیر نوری، کاوه خداشناس و اسماعیل سلطانیان از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در زمان تولید این فیلم به علت انفجار مواد جنگی تعدادی از عوامل فیلم جان خود را از دست دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها