راننده 10 ساله خواهر کوچولویش را به گردش برد

یک پسربچه 10 ساله پشت فرمان اتومبیل خانوادگی نشست و خواهر 18 ماهه اش را به گردش برد البته گردش آنها چندان طول نکشید.
کد خبر: ۶۴۵۵۵۸
راننده 10 ساله خواهر کوچولویش را به گردش برد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، کای لیسهوگن رئیس عملیات پلیس وستوپلند در جنوب نروژ گفت: پسربچه 10 ساله ای بامداد چهارشنبه پشت فرمان اتومبیل خانوادگی نشست تا خواهر 18 ماهه اش را به گردش ببرد. اما پس از پیمودن حدود 10 کیلومتر اتومبیل ازجاده خارج و پس از برخورد با توده ای برف متوقف شد. راننده یک برف روب حوالی ساعت 6 بامداد اتومبیل را مشاهده کرد و به پلیس اطلاع داد.

وی افزود: هنگامی که ماموران پلیس به محل رسیدند ، پسربچه و خواهر کوچکش روی صندلی بغل راننده صحیح و سالم نشسته بودند و می خندیدند.

کای لیسهوگن تایید کرد: فکر این گردش ناگهان به ذهن پسربچه خطور کرده بود. او قبل از بامداد از خواب بیدار شد و مشاهده کرد که خواهرش هم بیدار است، بنابراین تصمیم به همراه خواهر کوچولویش با اتومبیل خانوادگی گشتی بزنند.

وی گفت: پسربچه با دیدن ماموران پلیس از آنها خواست به او کمک کنند تا اتومبیل را از میان توده برف بیرون کشیده تا با خواهرش بتوانند به گردش ادامه دهند.

کای لیسهوگن افزود: ماموران پلیس کودکان را به خانه و نزد والدینشان باز گرداندند و از آنها خواستند در آینده بیشتر جوانب احتیاط را رعایت کنند. با توجه به اینکه بچه ها صحیح و سالم هستند، پرونده این ماجرا در اداره پلیس بایگانی شد.

مترجم: بهرام افتخاری - جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها