به گفته عضو مجمع نمایندگان استان مازندران، پس از بارش سنگین برف در شمال کشور و وارد آمدن خسارت‌های سنگین به کشاورزان، یکی از بانک‌ها پیامکی را به افراد ارسال کرده که در آن نوشته شده: طلب شما فلان قدر است و اگر تا آن تاریخ پرداخت نکنید، چنین و چنان می‌کنیم.
کد خبر: ۶۴۴۴۵۱

جام جم سرا: شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده تنکابن‌، عباس‌آباد و رامسر در مجلس تصریح کرد: شرایط مردم این استان بخصوص در غرب ویژه و بسیار دشوار است و مردم استان مازندران به دنبال جبران خسارت‌های خود هستند اما در چنین شرایطی چندین تلفن از سوی باغداران داشتم مبنی بر اینکه بانک‌ها به دنبال مطالبات خود هستند؛ باغداران می‌گفتند، بانک کشاورزی پیامک داده است که طلب شما فلان قدر است و اگر تا آن تاریخ پرداخت نکنید چنین و چنان می‌کنیم.
وی با بیان اینکه امروز اغلب محصولات کشاورزان استان مازندران یا دچار خسارت و یا نابود شده است، یادآور شد: برآورد ما این است که ۴ هزار خانه خراب شده و خسارت‌های فراوانی به کشاورزان وارد شده است. باغداران استان در تماسشان گفتند بانک طی پیامکی به آن‌ها اعلام کرده که سررسید پرداخت بدهی شما فرا رسیده و مطالباتتان را پرداخت کنید. مردم در شرایط فعلی با از بین رفتن باغات خود مواجهند و طرح چنین موضوعی باعث نگرانی آن‌ها می‌شود.|بهارنیوز|

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها