پرونده قتل معاون وزیر صنعت، با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
کد خبر: ۶۴۳۴۰۴

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 20 و 30 دقیقه یکشنبه نوزدهم آبان، با پیدا شدن جسد صفدر رحمت‌آبادی، معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در داخل خودروی پرشیای یشمی در حوالی میدان سبلان، تحقیقات پلیس برای کشف راز این جنایت آغاز شد.

جسد در حالی پیدا شد که آثار اصابت گلوله به سر و سینه معاون وزیر به چشم می‌خورد و قربانی پشت فرمان خودروی پارک شده‌اش در ابتدای خیابان گلبرگ رها شده بود. پیدا‌شدن دو پوکه در داخل خودرو، سالم بودن شیشه‌ها، بالا بودن تمامی ‌شیشه‌ها و همچنین خاموش بودن خودرو در کنار خیابان نشان می‌داد، عامل جنایت در حالی‌که داخل خودرو با مقتول گفت‌وگو می‌کرده، به وی شلیک کرده است.

با بررسی صحنه جنایت، ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت که با دستور قاضی سپیدنامه، بازپرس ویژه قتل تهران رسیدگی به این پرونده را آغاز کرده بودند در بررسی‌های تخصصی توانستند زوج جوانی را شناسایی کنند که آخرین بار با قربانی در تماس بودند و با وی اختلاف داشتند.

در تحقیقات بعدی معلوم شد، آنها همان کسانی بودند که در محل جنایت با مقتول قرار ملاقات داشتند. با‌شناسایی متهمان قاضی سپیدنامه دستور بازداشت هردوی آنها را صادر کرد و مأموران پلیس آگاهی پایتخت صبح چهارشنبه بیست‌ودوم آبان‌ در عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

در بازجویی از مرد چهل و دو‌ساله او راز جنایت را فاش کرد و گفت: مقتول از بستگانم بود و با او اختلافات شدیدی داشتم. اختلافات ما به گذشته باز‌گشت و به‌ دلیل این کینه قدیمی، تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم.

با تکمیل تحقیقات در دادسرای جنایی، پرونده روز گذشته با صدور کیفرخواست برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها