فرماندار نوشهر گفت: در حال حاضر برق حدود 40 هزار نفر از مردم بخش مرکزی مدت دو روز است که قطع شده و در صورت حل نشدن این مشکل دچار بحران می‌شویم.
کد خبر: ۶۴۲۱۶۵
قطعی برق 40 هزار نوشهری بر اثر ریزش برف

به گزارش فارس، محمد علی قمی امشب در جلسه ستاد بحران این شهرستان بیان داشت: آب و برق و راه ارتباطی بخشی از روستاهای بخش مرکزی نوشهر قطع است.

وی گفت: در حال حاضر برق حدود 40 هزار نفر از مردم بخش مرکزی مدت دو روز است که قطع شده و در صورت حل نشدن این مشکل دچار بحران می‌شویم.

وی با تأکید بر تسریع در عملیات امدادرسانی به این بخش اظهار داشت: در تمامی شهرستان و بخش مرکزی تاکنون حدود 100 تا 120 سانتی‌متر برف باریده که طی چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

فرماندار نوشهر با انتقاد از برخی مدیران کل استانی گفت: مدیران کل استانی گزارش و اقدام موثر و واقع‌بینانه برای رفع مشکل مردم داشته باشند تا هرچه زودتر مشکلات مردم حل شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تعداد 10 نفر از اهالی روستای نجارده که دامدار بودند پس از بارش برف در ارتفاعات باقی‌ ماندند و قادر به رهایی خود نشدند همچنین در حال حاضر نیروهای هلال احمر و اداره راه و شهرسازی به کمک نیروهای بسیج و نیروهای انتظامی مشغول بازگشایی و امدادرسانی به این افراد هستند.

 مدارس استان مازندران روز دوشنبه نیز تعطیل است

 مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد تمامی مدارس این استان در سه مقطع تحصیلی فردا (دوشنبه) تعطیل است.

علی قاسمی یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با استاندار مازندران مدارس این استان برای سومین روز متوالی تعطیل است.

وی علت تعطیلی مدارس مازندران را کاهش محسوس دمای هوا ، یخبندان معابر و ادامه بارش برف بخصوص در مناطق غربی استان و جلوگیری از خطرات و حوادث احتمالی برای دانش آموزان ذکرکرد.

از صبح روز جمعه تاکنون در شهرهای جلگه ای مازندران بیش از یک متر و در مناطق کوهستانی 1.5 متر برف بارید.

بارش برف در استان مازندران از پنجشنبه شب گذشته آغاز شده است و همچنان در برخی نقاط استان بخصوص مناطق کوهستانی ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها