بیش از 100 هزار تروریست با ارتش سوریه می‌جنگند

پیشنهاد جدید مسکو به دولت و مخالفان سوری

هلاکت ده ها تروریست در ادامه عملیات پاکسازی سوریه

منابع سوری از هلاکت شمار دیگری از تروریست ها در عملیات ارتش سوریه و خنثی شدن تلاش تروریست ها برای وارد کردن کامیون حامل سلاح از اردن به داخل سوریه خبر دادند.
کد خبر: ۶۴۱۷۹۰
هلاکت ده ها تروریست در ادامه عملیات پاکسازی سوریه

به گزارش رسمی سوریه(سانا)، یگان هایی از ارتش سوریه چندین گروه تروریستی مسلح را متلاشی کردند که برخی از آنها به آنچه جبهه اسلامی و جبهه النصره خوانده می شوند، وابسته بودند، همچنین چندین مقر تروریست ها به همراه سلاح ها و مهمات موجود در آن در حومه دمشق منهدم شد.

در عملیات نیروهای ارتش در خان الشیح و مزارع آن و جنوب شرقی شهر داریا و روستای عین الخضرا، ده ها تروریست به هلاکت رسیدند و سلاح ها و مهمات آنها نیز منهدم شد.

همچنین مخفیگاه های تروریست های جبهه النصره در یبرود و راس العین هدف حملات نیروهای ارتش قرار گرفت و تلفاتی به آنها وارد شد.

در منطقه القدم، یگان هایی از ارتش سوریه پس از متلاشی کردن تمام گروه های تروریستی فعال در جاده دمشق به صحنایاالجدید و جاده الکسوه به تعقیب تروریست ها در محله بورسعید پرداختند.

خبر دیگر اینکه شش نفر در منطقه وادی بردی به همراه سلاح هایشان، تسلیم دستگاه های ذیربط شدند و تعهد دادند هرگز مرتکب اقدامی که به امنیت کشور ضربه نمی زند، نشوند.

سانا همچنین از سیطره کامل نیروهای ارتش بر اطراف حوزه نفتی التیم در حومه دیرالزور و انهدام چند مقر تروریست ها در اطراف روستای المریعیه خبر داد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین چند مقر تروریست ها و دو خودرو مجهز به توپخانه و تیربار سنگین را در اطراف روستای المریعیه منهدم کرده و ده ها نفر از آنها را به هلاکت رساندند.

منابع سوری همچنین از انهدام مقر آنچه به محاکم شرعی تروریست ها موسوم است و هلاکت شماری از تروریست ها در حلب و حومه آن خبر داد.

چندین خودرو حامل سلاح و مهمات تروریست ها نیز در روستاها و مناطق عزان، حدادین، الوضیحی، عربید، الجدیده، کویرس و الشیخ نجار منهدم شد.

همچنین شمار زیادی از تروریست ها در مناطق الحدادین و الخانات کشته و چند خودرو حامل سلاح و مهمات آنها هم منهدم شد.

خنثی شدن تلاش تروریست ها برای وارد کردن کامیون حامل سلاح و مهمات از اردن به سوریه

نیروهای امنیتی سوریه تلاش یک گروه تروریستی را برای وارد رکدن یک کامیون حامل سلاح و مهمات از داخل اردن به سوریه خنثی کردند.

به گزارش تسنیم، خبرگزاری سوریه(سانا) گزارش داد تلاش تروریست ها برای وارد کردن یک کامیون حامل سلاح و مهمات از اردن به داخل سوریه با شکست روبرو شد.

یک منبع سوری به سانا گفت یک خودرو در کمین نیروهای امنیتی در نقطه مرزی جلیغم در 180 کیلومتری جنوب شرقی تدمر گرفتار شد و به همراه مهمات و سلاح و تروریست هایی که سوار آن بودند، منهدم شد.

منابع سوری همچنین گزارش دادند تجمعات تروریست ها در روستاهای الدارالکبیره والخالدیه والسعن هدف قرار گرفت و یک خودرو حامل سلاح و مهمات آنها هم در غرب روستای عین حسین در حومه تلبیسه منهدم شد.

از سوی دیگر منابع سوری از کشته و زخمی شدن شماری از تروریست ها در بازار الحشیش و محله جوره الشیاح شهر حمص در عملیات نیروهای ارتش خبر دادند.

خبر دیگر اینکه ، در حملات خمپاره ای تروریست ها به محله های المطار و السبیل در شهر درعا، یک شهروند سوری زخمی شد.

در حومه حماه هم یک مقر تروریست ها در روستای کفرزیتا هدف حملات نیروهای ارتش قرار گرفت که تروریست های مستقر در این مکان کشته و یا زخمی شدند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها