مدیرکل سلامت‌روان و اعتیاد وزارت بهداشت از تدوین و تکمیل پیش‌نویس قانون سلامت‌روان در اداره حقوقی این وزارتخانه خبر داد و گفت: رایزنی لازم صورت گرفته و این پیش‌نویس به مجلس رفته است.
کد خبر: ۶۴۰۷۹۵

احمد حاجبی در گفت‌وگو با فارس افزود: طبق آخرین پیگیری انجام شده از روند تدوین پیش‌نویس قانون سلامت‌روان، این پیش‌نویس از اداره حقوقی وزارت بهداشت خارج شده است.

وی عنوان کرد: تدوین این پیش‌نویس در اداره حقوقی وزارت بهداشت مراحل خود را گذرانده است و امیدواریم بزودی بررسی‌های آن به اتمام برسد.

مدیرکل سلامت روان و اعتیاد وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت کار خود را انجام داده و رایزنی لازم صورت گرفته و این پیش‌نویس به مجلس رفته است.

حاجبی با اشاره به این‌که تاخیر در ارائه این پیش‌نویس به دلیل بازنگری در بحث‌های کارشناسی و ایرادهای حقوقی آن بوده، تصریح کرد: پیش‌نویس قانون سلامت روان از دایره حقوقی وزارت بهداشت خارج شده و از نظر ما کار تمام شده، اما این‌که چه زمانی در مجلس بررسی شود، مشخص نیست.

پیش‌نویس تهیه‌شده برای قانون بهداشت‌روان حدود چهار سال پیش توسط وزارت بهداشت و با کمک استادان دانشگاه‌های علوم پزشکی و انجمن‌های علمی مرتبط با سلامت‌روان تهیه و برای بخش حقوقی وزارت بهداشت ارسال شد و تا این لحظه منتظر ارائه به مجلس بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها