شناسایی عامل انتشار عکس‌های اشرار در فیسبوک

رئیس‌پلیس تهران بزرگ با اشاره به دستگیری ۸۸ نفر از اراذل پایتخت، از دستگیری عامل انتشار تصاویر اوباش در فیسبوک خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۵۴۵

به گزارش مهر، سردار حسین ساجدی‌نیا در این باره گفت: شب شنبه پلیس تهران بزرگ با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت در عملیاتی گسترده، 88 نفر از اراذل و اوباش شهر را دستگیر کردند.

وی با اشاره به این‌که دستگیرشدگان عملیات اخیر مسلح به انواع سلاح‌های سرد و گرم بودند، از معرفی این افراد به مراجع قضایی خبر داد و نسبت به برخورد پلیس با این اراذل تاکید کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این‌که بیشتر دستگیرشدگان سابقه‌دار هستند به مردم اطمینان داد، پلیس همواره مجرمان و بزهکاران را زیرنظر دارد و در صورت بروز کوچک‌ترین خطایی از سوی آنها، با این مجرمان بشدت برخورد می‌کند.

ساجدی‌نیا با اشاره به یکی از صفحات اجتماعی که پیش از این عکس‌های اشرار را منتشر کرده بود و درباره اقدامات مجرمانه این افراد تبلیغات وسیعی انجام می‌داد، گفت: پلیس فتای ناجا پس از اعلام گزارش‌های مرتبط با صفحه عکس‌های اشرار در فیسبوک، موفق به هک و شناسایی گرداننده این صفحه شد و پلیس امنیت تهران بزرگ نیز این فرد را دستگیر کرد که متهم به جرم خود اعتراف کرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این‌که چرا این افراد پس از دستگیری بسرعت به جامعه باز‌می‌گردند، یادآور شد: ما این موضوع را به مراجع قضایی نیز منتقل کردیم و آنها براساس قانون موجود، احکام قضایی مرتبط با این افراد را صادر می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها