اعتراف به 40 فقره سرقت در سه استان

باند «اشکان» در چنگال قانون

سه سارق حرفه ای که از اعضای باند معروف به اشکان بودند دستگیر و تاکنون به 40 فقره سرقت از منازل مسکونی در مشهد، تهران و خرم آباد اعتراف کردند.
کد خبر: ۶۳۷۶۶۱
باند «اشکان» در چنگال قانون

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ احد کریمی فرمانده انتظامی مشهد در تشریح عملیات گسترده پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان سرقت از منازل مسکونی گفت: ماموران انتظامی با پی گیری جدی این پرونده توانستند به سرنخ هایی دست یابند که منجر به چهره زنی و شناسایی دو تن از سارقان شد.

وی افزود: افسران آگاهی کلانتری احمد آباد در این ماموریت ضربتی توانستند سردسته باند را با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

این متهم 20 ساله در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت در پیش رو ندید و با معرفی دو تن دیگر از همدستان خود تاکنون به ارتکاب 40 فقره سرقت از منازل مسکونی در شهرهای مشهد، تهران و خرم آباد اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس، دو متهم دیگر پرونده را نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل لپ تاپ، دوربین عکاسی و تصویربرداری، طلا و جواهرات، کارت های اعتباری و دیگر اقلام سرقتی کشف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها