جباری: قهرمانی ما ارزشمند است

استقلال قهرمان شد پرسپولیس 6 تایی

هم دایی من را می‌شناسد و هم من دایی را

تارتار: با دایی مشکلی ندارم

همان گونه که من با تفکرات علی دایی آشنا هستم او هم تفکرات من را می‌شناسد. بازی فردا به نوعی شطرنج‌گونه است.
کد خبر: ۶۳۷۱۴۹
تارتار: با دایی مشکلی ندارم

مهدی تارتار در گفت‌وگو با  فارس درباره باخت تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز مقابل استقلال خوزستان و دیدار این هفته این تیم مقابل پرسپولیس صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

 بعد از دو برد متوالی، مقابل استقلال خوزستان شکست بدی خوردید. به نظر شما علت این باخت چه بود؟

ما بازی خوبی مقابل استقلال خوزستان انجام دادیم و در نیمه اول هم بازی در اختیار ما بود اما بعد از اینکه فیلم بازی را دیدم متوجه شدم که یکی دو نفر از بچه‌ها دچار غرور شده بودند و شرح وظایفی که برایشان تعیین کرده بودیم را به خوبی انجام ندادند و این بود که این بازی را باختیم. با اینکه این بازی را واگذار کردیم اما به نظرم تلنگر خوبی برای تیم ما بود تا در ادامه راه به مشکل نخوریم.

 شاید عواقب کار کردن با بازیکنان جوان همین باشد که بعد از دو بازی خوب دچار غرور شوند!

همین طور است شاید اگر بازیکنان باتجربه تیم ما بیشتر بودند برای ما بهتر بود اما شاید جالب باشد بدانید که در این بازی یکی دو نفر از بازیکنان باتجربه ما مغرور شده بودند و بازیکنان جوان به خوبی و با انگیزه بالا برای ما بازی کردند.

 فردا هم که باید به دیدار پرسپولیس بروید.

با توجه به اینکه ما در بازی قبل امتیاز دادیم در بازی فردا تلاش می‌کنیم تا 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم. البته می‌دانید که پرسپولیس هم چند هفته‌ای است که خوب نتیجه نمی‌گیرد و آنها هم برای برد به بازی می‌آیند و همین موضوع هم باعث می‌شود تا دیدار جذابی شود. امیدوارم ما با یک بازی منطقی بتوانیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

پرسپولیس را چطور تیمی می‌بینید و چقدر از این تیم شناخت دارید؟

پرسپولیس تیمی است که من قلبا آن را دوست دارم و برایم تیم قابل احترامی است. در این یکی دو سال هم مدیریت خوبی در این تیم فعالیت می‌کند و پرسپولیس از بازیکنان و کادر فنی خوبی هم برخوردار است. من با تفکرات دایی آشنا هستم و او را یکی از مفاخر فوتبال ایران می‌دانم. در نیم فصل دوم تیم‌ها همدیگر را به خوبی می‌شناسند و همین موضوع کار را برای هر دو تیم سخت می‌کند.

 البته شما و علی دایی با هم سابقه همکاری دارید و همین موضوع به شناخت بیشتر از هم کمک می‌کند.

دقیقا همین طور است و همان گونه که من با تفکرات علی دایی آشنا هستم او هم تفکرات من را می‌شناسد. بازی فردا به نوعی شطرنج‌گونه است.

البته در زمانی هم به مشکل خوردید. الان که با هم مشکل ندارید؟!

نه ما با هم مشکلی نداریم و بعد از آن جریان بارها همدیگر را دیده‌ایم و با هم صحبت کردیم.

پرسپولیس تیمی باتجربه است و گسترش فولاد جوان. فکر می‌کنید تجربه پرسپولیس به شما می‌چربد یا جوانی شما به پرسپولیس؟!

البته فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و همانطور که در بازی قبل فکر می‌کردیم می‌توانیم 3 امتیاز را از بازی اهواز بگیریم اما باختیم فکر می‌کنم که بازی فردا را هم نمی‌شود پیش‌بینی کرد و باید با یک بازی حساب شده برای گرفتن 3 امتیاز به میدان برویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها