حال جاده ها این آخر هفته چه طور است؟

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی آخر هفته از 25 تا 29 دی را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۳۵۹۹۴
حال جاده ها این آخر هفته چه طور است؟

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی پلیس راهور نیروی انتظامی، تردد موتور سیکلت ها از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه ( 25 دی ) تا ساعت 24 روز یکشنبه ( 29 دی) از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس نیز همچنان ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه نیز از ساعت 14 و 30 تا 24 روزهای جمعه و یکشنبه (27 و 29 دی ) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 تا 24 روزهای جمعه و یکشنبه (27 و 29 دی ) از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه می شود.

تردد تمام تریلرها از محور هراز نیز ممنوع است و تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز امروز و از ساعت 6 الی 24 روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه(26 تا 29 دی) از محور هراز ممنوع است.

تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز یکشنبه (29 دی) از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل؛ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 از آب اسک تا رودهن ( محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24روزهای جمعه و یکشنبه (27 و 29 دی) از محور تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن 120 (فقط شهروندان تهرانی) و 88255555 (10 خط) به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

رانندگان وسایل نقلیه ای که قصد تردد در محورهای برفگیر و کوهستانی را دارند لازم است ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ از سلامت سیستم گرمایش وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

newsQrCode
برچسب ها: جاده ها
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها