نامه تشکر شهردار و اعضای شورای شهر از رهبر معظم انقلاب

قالیباف، شهردار تهران طی نامه‌ای از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مدیریت شهری تشکر کرد.
کد خبر: ۶۳۵۷۹۳

در بخشی از نامه آمده است: بیانات روشنگر جنابعالی همگی نشان از اشراف کامل جنابعالی بر اوضاع و اقتضائات مدیریت شهری دارد.

ابراز محبت و احساس رضایتی که در فرازهایی از فرمایشات شما در جلسه اخیر، نسبت به عملکرد و تائید مدیریت جهادی شهرداری و تاکید بر استمرار و ابتنا به آن در اداره امور شهر مرحمت فرمودید، بدون شک موجی از روحیه، انگیزه خدمت بیشتر و بهتر، نشاط و شادابی و نقطه عطف تحولی سازنده را در اینجانب و فرزندان خدوم شما در شهرداری به وجود آورد.

قالیباف افزوده است: با استعانت از درگاه الهی، رهنمودهای جنابعالی را نصب العین قرار داده، تلاش خود و همکارانم را برای تحقق فرمایشات و تدابیر اشاره شده و تبدیل آن به راهبردهای عملیاتی تعالی‌بخش، متوجه و متمرکز خواهیم ساخت.

همچنین در سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با توجه به دیدار روز دوشنبه اعضای شورای شهر تهران با رهبر‌معظم انقلاب نامه‌ای که به امضای همه اعضای شورای شهر تهران رسیده بود، قرائت شد.

در این نامه نیز آمده است: اعضای شورای اسلامی شهر تهران بر خود لازم و واجب می‌دانند رهنمودهای حضرتعالی را نصب‌العین قرار داده و در جهت حفظ و حراست از باغات شهر تهران، نظارت، هدایت و حمایت از مدیران شهرداری و حاکمیت ارزش‌های اسلامی و ایرانی در معماری شهر تهران و سیمای شهر اهتمام لازم را به عمل آوریم.

اعضای شورا تاکید کرده‌اند: ضمن گسترش تعامل با دولت و رفع مشکلات حمل و نقل، در اماکن فرهنگی و هنری شهر تهران فضای تعمیق دین‌باوری و دین‌محوری با به‌کارگیری نیروهای متخصص و مطلع حوزه و دانشگاه توسعه یافته و در جهت تقویت محتوای برنامه‌های فرهنگی‌می‌کوشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها