مالباخته چند ساعت بعد در یک پارک به‌هوش آمد

زن و شوهر سارق، مسافر را بی‌هوش کردند

زن و شوهری که با بی‌هوش کردن مسافر پرواز هوایی فرودگاه مهرآباد تهران، پول و اموالش را سرقت کرده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۳۵۴۷۷

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب فرودگاه مهرآباد تهران، از زن و مردی به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد.

شاکی گفت: برای انجام کاری به تهران آمدم، اما هنگام بازگشت موفق به دریافت بلیت هواپیما نشدم. در محوطه فرودگاه ایستاده بودم که زن و مردی مدعی شدند می‌توانند برای من بلیت پرواز هوایی به جنوب کشور را تهیه کنند. برای گرفتن بلیت باید همراه آنها به منزلشان بروم.

وی اضافه کرد: آنها با جلب اعتمادم، از من خواستند ابتدا برای زیارت به حرم عبدالعظیم حسنی(ع)سپس به خانه‌شان در ورامین ببرند که با این زن و شوهر همراه شدم.

شاکی یادآور شد: پس از آن که از زیارت بازگشتیم، مرد جوان نوشیدنی‌ای به من تعارف کرد که دقایقی بعد بدحال شدم و دیگر متوجه چیزی نشدم. وقتی به هوش آمدم، در پارکی حوالی شهرستان ری بودم و از آن زن و شوهر هم خبری نبود و کیفم حاوی چند میلیون تومان پول، چند فقره چک به ارزش بیش از 20 میلیون تومان، گوشی تلفن همراه و مدارکم، سرقت شده بود.

با تشکیل پرونده و به دستور بازپرس پرونده، ماموران انتظامی به بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته محوطه فرودگاه مهرآباد پرداختند، اما موفق به یافتن آنها نشدند.

با توجه به این که سرقت در شهرستان ری صورت گرفته بود، پرونده به دادسرای آنجا ارسال و جستجو برای دستگیری سارقان فراری آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها