اجرای اختتامیه جشنواره جام‌جم به علیخانی رسید

احسان علیخانی اجرای مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام‌جم را به‌عهده گرفت.
کد خبر: ۶۳۵۴۵۳

به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام‌جم، احسان علیخانی علاوه بر اجرا، تهیه‌کنندگی این مراسم را نیز به عهده دارد.

اختتامیه جشنواره جام‌جم ساعت 17 و 30 دقیقه روز چهارشنبه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور عزت‌الله ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیما و معاونان و مدیران این سازمان، بازیگران، کارگردانان، و چهره‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

قدردانی از خانواده‌های شهیدان شیرودی، کشوری، زین‌الدین، شاطری و یعقوبی و نیز تجلیل از 24 هنرمند و برنامه‌ساز تلویزیون از جمله برنامه‌های اختتامیه جشنواره جام‌جم است. همچنین نامزدهای بخش صدابرداری و صداگذاری سریال‌های تلویزیونی سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام‌جم معرفی شدند.

به گزارش ستاد خبری این جشنواره، آخرین جلسه هیات داوران بخش مجموعه‌های نمایشی جشنواره جام‌جم برگزار و نامزدهای رشته صدا شامل صدا برداری و صداگذاری اعلام شد.احمد صالحی و مجید یوسفی برای سریال بچه‌های بهشت، فرزام منطقی و سید مجید موسوی‌نژاد برای سریال یک مشت پر عقاب، رضا کنشلو و آرش قاسمی برای سریال ارمغان تاریکی، جواد مقدس و آرش قاسمی برای سریال پروانه و عباس رستگارپور و محسن روشن برای سریال رقص پرواز نامزدهای رشته صدا در بخش مجموعه‌های نمایشی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها