سه دزد خشن که برای سرقت موتورسیکلت، راکب آن را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، از سوی پلیس مشهد در استان خراسان رضوی دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۳۵۱۸۳
دام سیاه دزدهای خشن برای مالباخته

به گزارش جام‌جم، سرهنگ احد کریمی، فرمانده انتظامی مشهد در این باره گفت: چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی، از سه مرد به اتهام سرقت و آزار و اذیت شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، روز حادثه سه مرد راهش را سد کرده و پس از کتک زدن وی، موتورسیکلتش را دزدیده و او را با خودروی پراید به حومه شهر انتقال و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

وی افزود: با تشکیل پرونده و چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهمان، آنها تحت تعقیب قرار گرفتند تا این که دور روز پیش ماموران کلانتری طبرسی شمالی طی گزارش مردمی مطلع شدند، سه زن به خانه‌ای که در همسایگی‌شان است رفت و آمد و همراه یک مرد در نگهداری اموال سرقتی فعالیت می‌کنند.

فرمانده انتظامی مشهد یادآور شد: در پی این گزارش، ماموران با هماهنگی قضایی وارد خانه متهمان شدند و یک‌زن جوان، دو دختر نوزده و بیست و یک ساله و یک مرد را دستگیر و به مرکز پلیس منتقل کردند.

متهمان مدعی شدند ماده مخدر شیشه مصرف می‌کنند و سه مرد سارق که پلیس در تعقیبشان است، گاهی به این خانه رفت و آمد می‌کنند و آنها در دزدی‌ها با این سه مرد سارق همدست نیستند.

کریمی خاطرنشان کرد: با اطلاعات به دست آمده از متهمان دستگیر شده، پاتوق‌های احتمالی سه سارق فراری زیر نظر گرفته شد و ماموران هر سه را دستگیر کردند.

متهمان با انتقال به مرکز پلیس، به سرقت و زورگیری از شهروندان مشهدی اعتراف و عنوان کردند با تهدید مردم با چاقو، پول، موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه آنها را دزدیده و به قیمت پایین‌تر فروخته‌اند؛ علاوه بر آن هنگام سرقت موتورسیکلت از یک مرد، با مقاومت وی روبه‌رو شده و پس از ربودن وی، او را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
خروس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
۰
۰
فقط اعدام!
نگران
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
۰
۰
این یعنی قدرت نمایی اراذل و سارقان.خواهش می كنم جدی برخورد كنید.

نیازمندی ها