کد خبر: ۶۳۴۰۷۹
بازی نقی و باباپنجعلی در قسمت اول «پایتخت»

تهیه‌کننده سریال «پایتخت 3» درخصوص روند تولید این سریال نوروزی که اکنون در شمال کشور در حال تصویربرداری است، گفت: تصویربرداری قسمت اول از «پایتخت» به پایان رسیده است.

الهام غفوری همچنین اعلام کرد: تولید سریال «پایتخت 3» روال طبیعی‌اش را می‌گذراند. طی مدتی که کار کلید خورده است گروه توانسته‌اند یک قسمت از کل مجموعه را به پایان برسانند. تاکنون بازیگرانی چون محسن تنابنده (نقی)،‌ علیرضا خمسه (بابا پنجعلی)، ریما رامین‌فر (هما)، مهران احمدی‌، نسرین نصرتی‌، هدایت هاشمی، سارا و نیکا فوقانی‌اصل (دو قلو‌ها) مقابل دوربین سیروس مقدم رفته‌اند.

وی همچنین درباره بازگشت گروه «پایتخت 3» به تهران توضیح داد: فعلا گروه «پایتخت» مهمان شمال هستند تا متن‌هایمان کامل شود و ببینیم گروه تا چه زمانی باید در شمال بمانند.

غفوری در پایان درباره حضور دوباره‌ی سارا و نیکا (دوقلو‌ها) در «پایتخت 3» اظهار کرد: همانطور که پیش از این اعلام کردیم قرار بود به جای سارا و نیکا،‌ دو قلوهای جدیدی وارد قصه شوند که ما در این راستا تست‌های زیادی هم از دو قلو‌های دیگر گرفتیم تا جایگزین سارا و نیکا کنیم؛ چرا که دلمان نمی‌خواست در این زمینه خودخواهی کنیم و آنها را از درس و زندگی‌شان بیندازیم تا از یک کشور دیگر راه دوری را به ایران بیایند اما در نهایت تماسی که با مادر دوقلوها داشتیم گفته شد که سارا و نیکا خودشان علاقه‌ زیادی دارند که در «پایتخت 3» حضور داشته باشند.

ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها