آلودگی هوای پایتخت این روز‌ها آرام آرام در حال تبدیل شدن به بحرانی بزرگ است و همین باعث شده که افراد مختلف از جامعه هنر و موسیقی به این معضل واکنش نشان دهند.
کد خبر: ۶۳۰۴۶۸
اعتراض رضا صادقی به آلودگی هوای پایتخت

«رضا صادقی» یکی از خوانندگانی است که درگیر مسائل اجتماعی است و گاهی اوقات نسبت به وقایع مختلف واکنش نشان می‌دهد.

او این بار یادداشتی نسبت به بحران آلودگی هوای پایتخت و سختی مردم در این شرایط را منتشر کرده است که در بخش‌هایی از آن آمده: «کمترین حق مردم سرزمین من نفس کشیدن است. فرزندان سرزمین من در بیمارستان‌ها یکی یکی جان می‌دهند. آقای مسئول از شما خواهش می‌کنم تدبیر کنید که امید مردم بعد خدا به تدبیر شماست. آن هموطن من که در مرکز شهر تهران زندگی می‌کند به خداوندی خدا دارد خون بالا می‌آورد و راهی ندارد. آقای مسئول شما که برای نان این مردم وقت می‌گذارید برای نفس آن‌ها هم یک فکری کنید

این خواننده در ادامه می‌افزاید: «جنوب شهر تهران یعنی زندگی با سرفه و درد و شاید مرگ. مردم خوب سرزمین من سرب نفس می‌کشند. من به عنوان یک سرطانی یا من مریض ریوی، من اسمی، یا من به عنوان یک کارگر که هزینه سفر به مکان خوش آب و هوا را ندارم چه کنم؟ هوا بس ناجوانمردانه سم است.‌ای... دمت گرم و سرت خوش باد... سلامم را تو پاسخ گوی... در بگشا... خدایا فقط تویی که از همه شنوا‌تر و یاری دهنده‌تر هستی. ما مردم هم کمک می‌کنیم چون ما با هم هستیم...»
شبکه ایران به نقل از موسیقی ما

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها