رویانیان: مشکلات مالی بازیکنان قبل از شهرآورد برطرف می‌شود

مدیرعامل پرسپولیس دیروز در تمرین تیم پرسپولیس حاضر شد تا ضمن دیدن سردار آزمون، خبر خوشی را نیز به لحاظ مالی برای سرخ‌پوشان داشته باشد.
کد خبر: ۶۳۳۸۰۰

خبری که حاکی بود مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس قبل از بازی با استقلال حل خواهد شد تا با بیان این مساله بازیکنان را دلگرم‌تر از قبل کند.

محمد رویانیان در این تمرین پس از آن‌که حسابی با تک تک کادر فنی و بازیکنان خوش و بش کرد، به جمع خبرنگاران آمد تا پاسخگوی پرسش‌های آنان باشد. وی گفت: خوشبختانه کادر فنی و بویژه علی دایی قدرتـــمند و با روحیه تمرین‌ها را دنبال می‌کنند. امروز در تمرین حاضر شدم و با بازیکنان صحبت کردم، آنها آنقدر بانشاط و پرروحیه بودند که حتی به من هم روحیه دادند.

وی با اشاره به این‌که برای دیدن سردار آزمون و بازیکنان پرسپولیس به تمرینات آمده، افزود: می‌خواستم سردار را از نزدیک ببینم. از زمانی که او به لیگ روسیه رفته با خانواده و پدرش ارتباط داشتیم و هنوز هم داریم. به هر حال او مهمان ماست و می‌خواستم به او خوش‌آمد بگویم.

رویانیان در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد سردار آزمون در ایران بازی کند به فکر جذب او خواهید بود یا خیر، گفت: بله، اگر در ایران بازی کند باید به پرسپولیس بیاید و قبول نمی‌کنیم به تیم دیگری برود. اما هنوز با روبین‌کازان قرارداد دارد و فکر می‌کنم جمعه به ترکیه می‌رود و پس از این که اردوی تیمش در این کشور تمام شد دوباره 15 روز به ایران می‌آید.مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره این که باشگاه استقلال فرستادن یک نفر به تمرین پرسپولیس برای نت‌برداری از جزئیات اردوی پرسپولیس را تکذیب کرده، گفت: البته قبل از شهرآورد این مسائل مرسوم است. واقعا نمی‌دانم باشگاه‌ها چنین کاری را انجام می‌دهند یا خیر، اما امیدوارم این شایعه‌ها و اتفاق‌ها باعث نشود دربی تحت فشار برگزار شود و بازیکنان و مربیان هم نتوانند عملکرد خوب خود را در اثر این فشار نمایش دهند.

او درباره مـــشکلات مالی پرسپولیس گفت: ان‌شاءالله پیش از شهرآورد این مسائل برطرف می‌شود. این مشکل آن طور که گفته‌اند نبوده و ما باید هر چه زودتر این مساله را برطرف کنیم. من هر روز با دایی در تماس هستم. بازیکنان نگران نباشند ما پولشان را جور می‌کنیم و می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره قرعه‌کشی جام حذفی و بازی مقابل فولاد در اهواز گفت: دیگر نمی‌دانیم اسم این را چه بگذاریم، قسمت یا شانس یا زیرآب‌زنی، یا به قول خوزستانی‌ها همین طوری اتفاق افتاده، نمی‌دانم. بعضی‌ها دو بازی پشت سر هم در تهران انجام می‌دهند و حالا ما باید دو بازی در اهواز انجام دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها