هشدار سازمان میراث فرهنگی به تورهای برزیل

مدیرکل میراث فرهنگی تهران گفت: به شرکت های مسافرتی که تا کنون بدون تأیید این اداره اقدام به فروش تور کرده‌اند، آن هم در شرایطی که هنوز نمی‌توان بلیت‌ جام جهانی فوتبال برزیل را خریداری کرد، تذکر داده‌ایم، ضمن آن‌که به فدراسیون هم پیشنهاد تشکیل کمیته‌ای مشترک شده است.
کد خبر: ۶۳۳۶۱۹
هشدار سازمان میراث فرهنگی به تورهای برزیل

رجبعلی خسروآبادی همچنین در این برنامه درخصوص رسیدگی به وضعیت آژانس‌ها و سایت‌هایی که در حال فروش تورهای ویژه‌ی جام جهانی 2014 هستند، توضیح داد: وظیفه‌ ما در این‌باره، هشدار دادن به مردم و بررسی وضعیت فروشندگان این تورها، هتل‌ها و خدمات‌شان را از کجا آورده‌اند و چگونه و با چه کیفیتی عرضه می‌کنند. ما به شرکت‌هایی که تا کنون بدون تأیید این اداره اقدام به فروش تور کرده‌اند، آن هم در شرایطی که هنوز نمی‌توان بلیت‌ها را خرید، تذکر داده‌ایم، ضمن آن‌که به فدراسیون هم پیشنهاد تشکیل کمیته‌ای مشترکی را داده‌ایم.

او تأکید کرد: کار ما کنترل و پیشگیری است، نه مداخله در کار دفاتر خدمات مسافرتی. ما حدود تکالیفی را داریم. اگر آژانسی که مجوز برگزاری تور گرفته است، مشکل داشته باشد به آن رسیدگی می‌کنیم، وگرنه فدراسیون فوتبال در زمینه‌ کیفیت بلیت‌ها، قیمت و چگونگی فروش آن‌ها نسبت به ما برتری دارد و ما در این زمینه وارد نمی‌شویم.

خسروآبادی  گفت: اگر فدراسیون فوتبال وظایف خود را انجام دهد، ما هم خدمت می کنیم اما اگر در حوزه‌ای که به آن‌ها مربوط نمی‌شود مانند هتل و خدمات تور دخالت کند، باید بگوییم چنین حقی ندارد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها