خبرگزاری فارس نوشت: حمید ابوطالبی، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور احتمالا به جای محمد خزاعی، عهده‌دار ریاست دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل در نیویورک می‌شود.
کد خبر: ۶۳۲۶۳۳
گمانه‌زنی درباره جایگزین خزاعی در نیویورک

محمد خزاعی از تیر 1386 و پس از محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه عهده‌دار این سمت شد.

دومین جلسه رسیدگی به پرونده احمدی‌نژاد

دومین جلسه رسیدگی به پرونده محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان امروز برگزار می‌شود.

این پرونده یک شاکی حقوقی و هشت شاکی حقیقی دارد و اولین جلسه رسیدگی به آن، پنجم آذر برگزار شد. احمدی‌نژاد در آن جلسه دادگاه حضور نیافت.

وثیقه صادره ربطی به پرونده بیمه ایران ندارد

وکیل محمدرضا رحیمی معاون‌اول رئیس‌جمهور سابق با اشاره به بیانیه اخیر دادستان تهران که در آن اعلام شده، رحیمی با قرار وثیقه آزاد است، گفت: قرار وثیقه صادره برای رحیمی، ربطی به پرونده بیمه ایران ندارد و مربوط به پرونده دیگری است.

محمدرضا نادری در گفت‌وگو با تسنیم گفت: پرونده موکل من درخصوص پرونده بیمه ایران همچنان در حال رسیدگی است و کیفرخواستی در این زمینه صادر نشده است.

وی افزود: در پرونده‌ای که درگیر آن هستیم و برای همین پرونده قرار وثیقه صادر شده است، مدارک کاملا ناقص است و اساسا چیزی برای اثبات اتهام وجود ندارد.

آیین بزرگداشت علی‌اکبر پرورش

آیین بزرگداشت مرحوم علی‌اکبر پرورش با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری عصر دیروز در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.

پرورش، از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و کانون مبارزان انقلاب در اصفهان و وزیر سابق آموزش و پرورش ششم دی دار فانی را وداع گفت.

تاکید 3 نماینده بر تسریع در اعلام دارایی رئیس‌جمهور و اعضای کابینه

سه نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در اجرای قانون اساسی و اعلام دارایی‌های اعضای دولت و خانواده آنان شدند.

به گزارش ایرنا، ابراهیم کارخانه نماینده همدان، احمد سالک نماینده اصفهان و اسماعیل کوثری نماینده تهران کسانی هستند که این تذکر کتبی را به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور مطرح کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها