سارق حرفه ای موتورسیکلت به دام افتاد

فردی که اقدام به سرقت 35 دستگاه موتورسیکلت کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس در شهرستان محلات استان مرکزی دستگیر و روانه زندان شد.
کد خبر: ۶۳۱۹۳۰
سارق حرفه ای موتورسیکلت به دام افتاد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ فرامرز گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: با اعلام سرقت های متعدد موتورسیکلت در سطح شهرستان طی یک سال گذشته، اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته و تلاش همکاران انتظامی، در هفته گذشته فرد مورد نظر حین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از خیابان های شهر شناسایی و در عملیاتی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

سرهنگ گودرزی اظهار کرد: در بازجویی های صورت گرفته از متهم، وی به سرقت 35 فقره موتورسیلکت در سطح شهرستان اعتراف کرد.

وی افزود: در روند تحقیقات چهار نفر دیگری که در امر خرید و فروش موتورسیلکت های مسروقه با سارق همدست بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات با اشاره به ارجاع پرونده متهمان به دستگاه قضایی خاطر نشان کرد: این سارق حرفه ای در تمامی موارد از غفلت و سهل انگاری مالکان موتورسیکلت استفاده کرده و موتورسیکلت هایی را که بدون توجه به استفاده از ابزارهای ایمنی، در خیابان رها می شده، مورد سرقت قرار داده است.

سرهنگ گودرزی در پایان از کلیه مالکان وسایل نقلیه درخواست کرد در حفظ و نگهداری وسایل نقلیه حساسیت و دقت نظر لازم را داشته باشند و در صورت رویت موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس گزارش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها