توصیه های پلیس را جدی بگیرید

راههای پیشگیری از سرقت موتورسیکلت

شش عضو یک باند قاچاق مواد مخدر که در زمینه سرقت موتورسیکلت و فروش ماده مخدر شیشه فعالیت می‌کردند، در عملیات ویژه ماموران انتظامی شهرستان پردیس در شرق استان تهران دستگیر شدند و از متهمان چند دستگاه موتورسیکلت مسروقه و بیش از یک کیلو شیشه کشف شد.
کد خبر: ۵۸۴۱۸۳
سرقت گسترده موتورسیکلت برای خرید شیشه

سرهنگ رستگاری، فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در این باره به جام‌جم گفت: از چندی پیش ماموران اداره مبارزه با مواد مخدراطلاع یافتند فردی در پوشش تعمیر موتورسیکلت در محله‌های مختلف شهر مواد مخدر توزیع می‌کند.

وی افزود: با به دست آمدن این اطلاعات، موضوع به مقام قضایی گزارش و تلاش ماموران برای دستگیری متهم و دیگر همدستان او آغاز شد.

در ادامه تحقیقات معلوم شد پنج‌مرد جوان که از همدستان متهم بودند، موتورسیکلت‌هایی را دزدیده و در اختیار وی قرار می‌دادند و وی نیز بدنه و موتور آنها را عوض کرده سپس با فروش موتورسیکلت، به جای پول به همدستانش مواد مخدر شیشه تحویل می‌داده است.

رستگاری تصریح کرد: با جمع‌بندی این اطلاعات، ماموران موفق شدند مخفیگاه دیگر اعضای باند را شناسایی و با ورود به محل، پنج عضو دیگر باند را دستگیر کنند که در بازرسی از محل نیز بیش از یک کیلو شیشه همراه چند دستگاه موتورسیکلت و مقادیری پول فروش مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس پردیس یادآور شد : هنگامی که ماموران وارد مخفیگاه اعضای باند قاچاق شدند، آنها قصد داشتند ماده مخدر شیشه را در حمام خانه از بین ببرند که پیش از هر اقدامی دستگیر شدند.

رستگاری تصریح کرد: با تحقیق از متهمان معلوم شد آنها از مدتی پیش به صورت گسترده با سرقت موتورسیکلت و انتقال آن به شهرستان، در مرحله بعدی از این موتورسیکلت‌ها برای توزیع مواد‌ مخدر استفاده می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: با دستور قضایی تحقیق از متهمان برای کشف دیگر جرایم و بررسی سوابق آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
دایی قمی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
۰
۰
خسته نباشید می گم به زحمتكشان نیروی انتظامی بارك اله و جزای انها فقط اعدام است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها