متهمان با حضور بموقع مردم و پلیس بازداشت شدند

ناکامی 4 دزد مسلح در سرقت از طلافروشی

چهار عضو باندی که در سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در اصفهان ناکام مانده بودند و یک سارق حرفه‌ای که طلای زنان سالخورده را می‌دزدید، در پی عملیات جداگانه پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۳۱۱۲۱
ناکامی 4 دزد مسلح در سرقت از طلافروشی

به گزارش جام‌جم، سرهنگ ستار خسروی، سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان درباره دستگیری سارقان مسلح طلافروشی گفت: روز چهارم دی امسال ماموران انتظامی در خیابان حجتیه اصفهان در حال گشتزنی بودند که متوجه شدند افرادی مقابل مغازه طلافروشی تجمع و دو مرد را که قصد دزدی مسلحانه از آنجا را داشتند ، دستگیر کرده‌اند. ماموران، متهمان را همراه طلافروش به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی افزود: در تحقیق از طلافروش معلوم شد ، روز حادثه ابتدا یک زن و مرد و سپس دو متهم بازداشت شده، وارد مغازه‌اش شده و با تهدید سلاح قصد سرقت از طلافروشی را داشته‌اند که با فریاد وی همسایه‌ها و گشت پلیس به کمکش شتافتند و این دو نفر را دستگیر کردند و زن و مردی که همدست متهمان بودند، بدون این که موفق به سرقت شوند، متواری شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان یادآور شد: در پی اظهارات شاکی، متهمان اعتراف کردند با همدستی زن و مردی که متواری شده‌اند، قصد سرقت طلافروشی را داشتند که ناکام مانده و دو عضو دیگر باند فرار کرده‌اند.

وی یادآور شد: در حالی که تحقیق از متهمان ادامه داشت، روز گذشته دو متهم فراری نیز دستگیر شدند.

با صدور قرار قانونی برای چهار عضو این باند، تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد.

دستگیری سارق خشن

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان همچنین درباره دستگیری متهمی که از زنان سالخورده طلا سرقت می‌کرد، گفت: چندی پیش تعدادی زن سالخورده با حضور در پلیس آگاهی شهرستان شاهین‌شهر، از مرد جوانی به اتهام سرقت طلاهایشان شکایت کردند.

با تشکیل پرونده و تحقیق از شاکیان معلوم شد، مرد جوانی در خیابان راهشان را سد و با تهدید چاقو طلاهایشان را سرقت کرده است.

سرهنگ خسروی افزود: چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم فراری، معلوم شد او در دزدی سریالی از زنان سالخورده فعالیت داشته است. جستجو برای دستگیری متهم ادامه داشت تا این که چند روز پیش مخفیگاه او در شهرستان نائین شناسایی و وی دستگیر شد.

اعتراف متهم

وی یادآور شد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی شاهین‌شهر، به سرقت طلاهای زنان سالخورده در شاهین‌شهر و چند سرقت مشابه دیگردر برخوار و میمه نیز اعتراف کرد.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی برای کشف طلاهای سرقتی و برملا شدن دیگر سرقت‌هایش ادامه دارد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها