وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری انتخابات فدراسیون بوکس با چالش تازه ای روبه رو است .
کد خبر: ۶۳۰۷۸۷
ناطق نوری به دنبال ناک اوت کردن سازمان بازرسی!

به گزارش جام جم ورزشی ، انتخابات بوکس بعد از منع حضور نمایندگان مجلس ، بازنشسته ها و اعضای شوراهای شهر در مجامع انتخاباتی روسای فدراسیون ها برگزار می شود اما در این میان یک نام در این انتخابات شبهات زیادی به وجود آورده است ؛ احمد ناطق نوری.وی رئیس باسابقه فدراسیون بوکس است اما در سال های اخیر بوکس ایران به عناوین قابل توجهی دست پیدا نکرد حتی لیگ باشگاههای این ورزش نیز در حالت سکون بوده و فدراسیون به ناچار به جای لیگ باشگاهی مسابقه هایی را در سطح قهرمانی کشور برگزار کرده است.تک چهره هایی مانند مظاهری و روزبهانی به اتفاق چند تن دیگر نیز نتوانستند بوکس ایران را از گرداب مشکلات نجات دهند تا به این ترتیب ثابت شود این ورزش نیاز به خون تازه دارد.

زمان ثبت نام کاندید‌ای احراز پست ریاست فدراسیون بوکس از روز چهارشنبه 24 آذر شروع و روز شنبه 8 آذر به پایان رسید که در نهایت 6 نفر برای حضور در انتخابات این فدراسیون ثبت نام کردند.

 احمد ناطق نوری (رئیس فدراسیون بوکس)، اکبر احدی (سرمربی تیم ملی بزرگسالان)، عیسی گل محمدی (سرمربی تیم پیوند ساپکو )، روح الله حسینی (قهرمان سابق تیم ملی)، ناصر طالبی ( ناظر کمیته ملی المپیک در بوکس و کارمند وزارت ورزش و جوانان)، عارف صفری (مسئول دبیرخانه فدراسیون) ثبت نام کردند.

 زمان ریاست احمد ناطق نوری در فدراسیون بوکس 20 بهمن ماه به پایان می رسد. او حدود 24 سال است که ریاست این فدراسیون را برعهده دارد. البته با توجه به قانونی که سازمان بازرسی کل کشور تصویب کرده بازنشسته ها،نمایندگان مجلس و اعضای شوراهای اسلامی شهر ها نمی توانند در فدراسیون‌ها مسئولیت برعهده بگیرند.

 همایون اردلان دبیر فدراسیون بوکس گفته که ناطق نوری می تواند در انتخابات ریاست فدراسیون ثبت نام کند.حال باید دید قانونی که پای محمد رضا طالقانی را از انتخابات فدراسیون کشتی پهلوانی انداخت در مورد رئیس فدراسیون بوکس هم اجرا می شود یا ناطق نوری رینگ را دور می زند و با ناک اوت کردن سازمان بازرسی کل کشور و  وزارت ورزش و جوانان دوباره بر مسند قدرت می نشیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها