حال زن جوان به دلیل شدت سوختگی و عفونت وخیم است

حمله با اسید به همکار

مردی که در پی اختلاف و به قصد انتقامگیری از همکارش که یک زن جوان است، او را با اسید سوزانده، از سوی کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهرستان قدس در غرب استان تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۶۲۹۵۳۱
حمله با اسید به همکار

به گزارش جام‌جم، بازپرس محسن پورساداتی، رئیس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قدس در این باره گفت: ساعت هشت صبح بیست و هفتم آذر امسال ساکنان مجتمعی در یکی از محله‌های شهر قدس(قلعه حسن‌خان) با شنیدن فریاد سوختم، سوختم، نجاتم دهید سراسیمه از خانه‌هایشان خارج و در طبقه همکف مقابل آسانسور با زن همسایه‌شان در حالی که چهره و بدنش با اسید سوخته بود، مواجه شدند.

وی افزود: در پی این حادثه همسایه‌ها زن مصدوم را به بیمارستان منتقل و موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند. با اعزام کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهرستان قدس به محل حادثه و تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد آنها فرد اسیدپاش را ندیده و نمی‌دانند چه کسی و با چه انگیزه‌ای دست به این کار زده است.

رئیس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قدس یادآور شد: با تشکیل پرونده و هماهنگی کریم حبیب‌پروین، دادستان شهرستان قدس، تحقیقات ادامه یافت تا این که ماموران با تحقیق از زن مصدوم، اطلاع یافتند عامل حادثه یک مرد بوده که هنگام خروج او از آسانسور مجتمع این بلا را سرش آورده‌ است. البته او به دو مرد به نام‌های محمد و مهدی ـ که از همکارانش هستند ـ ظنین بوده و احتمال می‌دهد یکی از آنها دست به این کار زده باشد؛ چرا که آنها از مدتی پیش در پی اختلاف با او، برایش ایجاد مزاحمت کرده بودند.

پورساداتی افزود: در ادامه دو مظنون حادثه تحت‌تعقیب قرار گرفتند تا این که روز بعد یکی از متهمان فراری به نام مهدی دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی، هرگونه اختلاف با زن مصدوم و اسیدپاشی به وی را انکار و ادعا کرد مدتی با او همکار بوده، اما به دلیل اختلاف با کارفرمایشان، از کار اخراج شده و پس از آن دیگر این زن را ندیده است.

فرار دومین مظنون

وی خاطرنشان کرد: در پی اظهارات این مرد، برای او قرار قانونی صادر شد. در ادامه ماموران به مخفیگاه دیگر مظنون پرونده اعزام و متوجه شدند او همراه همسر و فرزندش شبانه خانه را ترک کرده و کسی از آنها خبری ندارد.

در ادامه جستجوها، کارآگاهان اطلاع یافتند این خانواده به یکی از شهر‌های شمالی رفته‌اند که ماموران با هماهنگی قضایی به این شهر رفتند و با پیدا کردن مخفیگاه آنها، معلوم شد همسر متهم فراری همراه فرزندش و برادرش در آنجا حضور دارند، اما از شوهرش خبری نیست.

پورساداتی افزود: زن جوان به پلیس آگاهی منتقل شد و به ماموران گفت بر چهره و بدن شوهرش اسید پاشیده شده و وقتی علت را از او پرسیده، او گفته روی چهره یکی از همکارانش اسید پاشیده است سپس آنها را شبانه به شمال کشور آورده و خودش آنجا را ترک کرده است. او حتی از همسرش خواسته به دادگاه خانواده برود و از وی غیابی طلاق بگیرد.

دستگیری مرد اسیدپاش

وی گفت: در ادامه پیگیری‌ها، پاتوق‌های احتمالی متهم زیرنظر گرفته شد تا سرانجام وی دو روز پیش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.متهم به اسیدپاشی به روی همکارش ـ زن جوان ـ اعتراف و انگیزه‌اش را اختلاف با وی عنوان کرد. تحقیقات از او و دیگر متهم پرونده ـ که وی نیز پیش از این با مصدوم اختلاف‌هایی داشته ـ در حالی ادامه دارد که زن جوان در بیمارستان بــستری است و حال او وخیم گزارش شده است.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها