وزیر نفت با ارسال نامه‌ای به وزیر اقتصاد خواستار خروج نام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به عنوان بزرگ‌ترین شرکت توزیع‌کننده سوخت مایع کشور شد.
کد خبر: ۶۲۸۹۹۰

به گزارش مهر، از ابتدای آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون فهرست واگذاری شرکت‌های وابسته به وزارت نفت آب رفته است، به طوری که تاکنون مکاتباتی بین وزارت نفت با سازمان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد برای خروج نام تعدادی از شرکت‌های نفتی از فهرست خصوصی‌سازی انجام گرفته است.

در طول چند ماه گذشته تاکنون نام شرکت‌هایی همچون شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران، شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، شرکت ملی صادرات گاز و هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس یا از فهرست واگذاری‌ها خارج یا مکاتباتی به منظور خروج نام این شرکت‌ها از فهرست خصوصی‌سازی انجام شده است.

در این میان بیژن زنگنه، وزیر نفت اخیرا با ارسال نامه‌ای به علی طیب‌نیا، وزیر اقتصاد خواستار خروج نام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از فهرست واگذاری‌ها شده است. مصطفی کشکولی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دراین باره اظهار کرد: نظر وزیر نفت بر این است که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بلافاصله از فهرست واگذاری‌ها خارج شود، چرا که این شرکت کار حاکمیتی انجام می‌دهد. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با در اختیار داشتن 37 منطقه، 237 ناحیه، 85 انبار نفت و 49مرکز سوختگیری هواپیما بزرگ‌ترین شرکت توزیع‌کننده سوخت‌مایع در ایران و حتی منطقه خاورمیانه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها