به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مدیریت ارتباطات سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، ایرج تقی پور مدیر بخش مواد تبلیغاتی در معرفی اعضای هیات داوری گفت: تمام تلاش ما این بود که بتوانیم از افرادی در هیات انتخاب استفاده کنیم که تجربه های لازم و نوآوری در کارنامه هاشان به چشم خورده باشد تا در این بخش از سطح کیفی خوبی برخوردار باشیم.
وی آخرین مهلت ارسال آثار را نیمه اول دی اعلام کرد و از مطلع بودن تمام طراحان، گرافیست ها، عکاسان و سازندگان تیزر و انونس سال گذشته خبر داد تا همه بتوانند در بخش مسابقه مواد تبلیغاتی سی و دومین دوره از جشنواره بین المللی فیلم فجر شرکت کنند.
هیات انتخاب و داوری عکس، پوستر و تیزر به شرح زیر است:
محمد آلاد پوش: فیلمبردار سینما و عضو انجمن فیلمبرداران سینمای ایران است.
وی تحصیلات سینمایی خود را در لهستان آغاز کرده و دانش آموخته دانشکده سینما و تاتر، دانشگاه هنر در تهران است.
برنده دو سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری از جشنواره فیلم فجر برای فیلم سرزمین خورشید (۱۳۷۵) و ایستگاه متروک (۱۳۸۰)و همچنین تندیس زرین بهترین فیلمبرداری از جشن خانه سینما برای سرزمین خورشید (۱۳۷۵)است.
الادپوش فیلمبرداری فیلم هایی چون عاشقانه ساده، آقا یوسف، سعادت آباد، یه وجب از آسمان، دست های خالی، گاوخونی، حوض نقاشی و... در کارنامه کاری خود دارد.
ابراهیم حقیقی: فعالیت های حرفهای خود را در رشته گرافیک از سال ۱۳۴۸ آغاز کرده است.
وی عضو انجمن تصویرگران کودک، انجمن بینالمللی طراحان گرافیک (AGI)، انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، انجمن فیلمسازان مستند ایران است و همچنین عضو هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران تا سال ۱۳۸۲و دبیر هشتمین دوسالانه پوستر تهران در سال ۱۳۸۲ نیز بوده است.
تاسیس انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران همراه آقایان ممیز، شیوا و میرزاعلیخانی نیز از دیگر فعالیت های وی است.
وی همچنین مدرس رشته گرافیک دانشگاه تهران، دانشگاه فارابی، دانشگاه هنر، مدرسه عالی تلویزیون و سینما، دانشگاه آزاد (کارشناسی و کارشناسی ارشد) است.
حقیقی طراح نشانه های بنیاد سینما فارابی، برنامه تلویزیونی شما و سیما، دانشگاه بیرجند و لرستان، طراح پوستر جشنواره موسیقی فجر سال ۱۳۸۳، موزه سینما، مدیر هنری و طراح پوستر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، طراح پوسترهای بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر.
بهرام جلالی: دانش آموخته دانشکده صدا و سیما و هنرهای دراماتیک تهران است.
وی سرپرست واحد انیمیشن سازمان صداوسیما، عکاس فیلم و مدیر تولید بسیاری از فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی از جمله هی جو، شوخی ، شهرزیبا، فصل بلوغ و... است.
مجید مسچی: دانش آموخته رشته الکترونیک از دانشگاه صنعتی شریف است.
وی حدفاصل سالهای ۱۳۵۸ تا ۱۳۸۴ به عنوان مدیر واحد عکاسی شبکه اول سیما، مدیر پشتیبانی تولید سیما، مدیر تولید شبکه دوم سیما، مدیر تولید بنیاد سینمایی فارابی، قائم مقام مدیرعامل بنیاد یادگارهای فرهنگی و قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی بوده است.
عضویت در شورای طرح ارزشیابی هنرمندان (بخش عکس)، عضویت در هیات مدیره موزه سینما، مؤسسه سینما شهر و مؤسسه رسانههای تصویری و ریاست هیات مدیره شرکت پشتیبانی و تجهیز سینمای ایران از دیگر مسؤولیتهای مهندس مسچی به شمار میرود. ایشان در حال حاضر مدیرعامل موسسه سینما شهر است.
شهرام مکری: فیلمنامهنویس، تدوینگر و کارگردان سینمای ایران است که چندین جایزه برای فیلمهای کوتاهش دریافت کرده است.
مکری تاکنون فیلمهای کوتاه، بلند و مستند ساخته است.از مهمترین آثار وی میتوان به طوفان سنجاقک، محدوده دایره، آندوسی، اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر (۱۳۸۶)، مستند اردک آبی (۱۳۸۸) خام، پخته، سوخته (۱۳۸۹) و ... اشاره کرد.
برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه (توفان سنجاقک) از بیست و دومین جشنوراه بین المللی فیلم فجر، برنده مدال نقره یونیکا از آلمان (فیلمسازان آماتور جهان)، برنده تندیس جشن خانه سینما برای فیلم کوتاه آندو-سی، برنده تندیس جشن خانه سینما برای فیلم محدوده دایره، برنده جایزه یوز طلایی برای فیلم خام، سوخته از جشنواره بینالمللی تاشکند، برنده جایزه آکادمی فیلم قزاقستان برای فیلم خام، سوخته و برنده لوح افنخار برای کارگردانی فیلم اشکان ، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر از جشنواره بین المللی فیلم فجر.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد