صحبت‌های شبنم قلی‌خانی، بازیگر تلویزیون و سینما در برنامه تلویزیونی کافه سوال او را بین چهره‌های خبرساز هفته‌ای که گذشت قرار داد.
کد خبر: ۶۲۸۲۱۶

فصل جدید سری برنامه پربیننده کافه سوال ـ که به روابط مدرن دنیای امروز و شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد ـ هفته گذشته میزبان شبنم قلی‌خانی بازیگر سریال مریم مقدس بود. او که صفحات تقلبی زیادی به نامش در فضای مجازی وجود دارد، گفت: وقتی خارج از کشور به سر می‌بردم، متوجه شدم عکس جعلی از من و همسرم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و حتی به صفحاتی که این عکس را منتشر کرده بودند پیام دادم که این عکس و شرح آن را حذف کنند، اما هیچ‌کدام از این پیام‌ها کارساز نبود.

قلی‌خانی در این برنامه به این نکته هم اشاره کرده که اگر درباره کارکرد شبکه‌های اجتماعی، فرهنگسازی لازم انجام شود، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. او گفته است: همان‌طور که از سینما و تلویزیون استفاده می‌کنیم و به وسیله آن، به بیان حرف‌های خود می‌پردازیم، می‌توانیم از شبکه‌های اجتماعی در جهتی درست بهره ببریم، ضمن آن‌که خانواده‌ها نیز در مسیر فرهنگسازی می‌توانند نقش موثری داشته باشند و با مدیریت خود، فرهنگ درست استفاده از شبکه‌های اجتماعی را جا بیندازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها