درهای دومین اکسپوی عکس تهران گشوده شد

دومین اکسپوی عکس تهران با 238 اثر از همین تعداد عکاس، در گالری های خانه هنرمندان ایران گشایش یافت و خریداران آثار می توانند تا 9 دی ماه از آثار 500 هزارتومانی تا 10 میلیون تومانی این نمایشگاه خرید کنند.
کد خبر: ۶۲۸۱۴۷
درهای دومین اکسپوی عکس تهران گشوده شد

در دومین اکسپوی عکس تهران که به همت نگارخانه شمس و با همکاری خانه هنرمندان ایران بر پا شده است آثاری از 238 عکاس روی دیوارهای خانه هنرمندان ایران رفته است.

در این نمایشگاه علاوه بر آثار عکاسان ایرانی، دو اثر ویدئوآرت و عکس نقاشی از دو هنرمند فرانسوی نیز به نمایش درآمده است.

«ژان پیر بریگودیوت»  با یک اثر ویدئوآرت با موضوع شعر به زبان فارسی و فرانسه و «ماری پیر دکویپر» نیز با یک عکس نقاشی با موضوع زن ایرانی در این اکسپو شرکت دارند.

کوروش ادیم، همایون امیریگانه، مسعود امیرلویی، بابک برزویه، ناصر تقوایی، حمید جبلی، ابراهیم حقیقی، امیرحسین حشمتی،حبیب رضایی، علیرضا عباسی، مهدی قنواتی،مهدی قاسمی،حسین قازانچایی، مهدی منعم،‌ سعید محمودی ازناوه، حسین معمری،  رخشاد نورده، الناز نبی‌زاده، مرتضی نیکوبذل و مهدی وثوق‌نیا از جمله عکاسانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به فروش گذاشته شده است.

به گفته مسئولان این اکسپو،‌ این رویداد با هدف ارائه آثار عکاسان  جوان و بااستعداد و فروش آثار آن‌ها برگزار می‌شود.

علی جمشیدی مدیر گالری شمس در گفت وگو با فارس درباره قیمت‌گذاری‌های این آثار اعلام کرده بود که قیمت گذاری آثار همچون سال گذشته و با توجه به پیشنهاد هنرمندان و شرایط موجود در بازار آثار هنری تعیین شده است که کمترین قیمت آثار این دوره از اکسپو 500 هزار تومان و بیشترین قیمت 10 میلیون تومان است.

به گفته وی، گران‌ترین اثر این اکسپو متعلق به «ناصر تقوایی» مربوط به مجموعه نخلستان های اوست که به قیمت ۱۰ میلیون تومان به نمایش و فروش گذاشته شده است.

اولین اکسپو عکس تهران سال گذشته با ارائه آثاری از ۷۵ عکاس برگزار شد و تنها ۲۰ میلیون تومانی فروش داشت و مسئولان این اکسپو امیدوارند که طی سال‌های آینده این فروش به رقم قابل توجهی برسد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از 29 آذر تا 9 دی به نگارخانه‌های خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها