متروی تهران ‌ـ‌ پردیس در اولویت کاری استانداری تهران

معاون عمرانی استاندار تهران با بیان این‌که متروی تهران ـ پردیس در اولویت کاری استانداری تهران قرار دارد، گفت: حمل و نقل شهری یکی از معضلات تهران و مناطق حومه است، از این رو طرح متروی تهران ‌ـ‌ پردیس در اولویت کاری استان قرار دارد.
کد خبر: ۶۲۶۷۴۷

حسین کریمی با تأکید بر لزوم انجام مطالعات اولیه و کارشناسی و همچنین تأمین اعتبار این طرح افزود: زمانی می‌توان برای شروع این پروژه به مردم قول داد که مقدمات لازم صورت گرفته و عملیات عمرانی آغاز شده باشد.

به گزارش مهر ، وی درباره طرح تصفیه خانه فاضلاب پردیس نیز یادآور شد: متأسفانه به دلیل مشکلات مالی و تأمین نشدن به موقع اعتبارات، طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر جدید پردیس متوقف شده است. با این حال مقرر شد که اعتباری از طریق شرکت عمران شهرهای جدید تأمین و شرکت آب و فاضلاب نیز پیمانکار را موظف به بیشتر کردن ساعات کاری کند.

معاون عمرانی استاندار با بیان این‌که شهر جدید پردیس در ابتدای امر برای 70 هزار نفر طراحی شده بود، اما در طراحی امروز اسکان 700 هزار نفر جمعیت برای این شهر پیش‌بینی می‌شود، گفت: سرعت پذیرش جمعیت و اقدامات در خصوص سکونت مردم، خیلی بیشتر از این بود که بتوان خدمات زیربنایی لازم را همزمان ایجاد کرد.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها