وزارت ورزش ملزم به اجرای قانون

انتخابات فدراسیون های ورزشی بدون بازنشسته ها

فدراسیون هاکی تنها فدراسیونی است که انتخاباتش را با رئیس بازنشسته برگزار کرد اما گفته می شود این انتخابات رسمیت ندارد.
کد خبر: ۶۲۶۱۷۸
انتخابات فدراسیون های ورزشی بدون بازنشسته ها

به گزارش جام جم ورزشی ، هفته گذشته مجامع انتخاباتی چند فدراسیون ورزشی برگزار شد و روسای جدید این فدراسیون ها شناخته شدند.با وجود آنکه گفته می شد بر اساس قانون روسای فدراسیون ها نمی توانند از بین بازنشستگان باشند اما با این حال مجمع فدراسیون هاکی با رئیس بازنشسته اش برگزار شد که این مسئله واکنش هایی را به همراه داشت.

بهرام شفیع در حالی برای سومین دوره ریاست 4 ساله فدراسیون هاکی، رای اعتماد به دست آورد که بر اساس قانون منع حضور بازنشستگان در انتخابات مجامع ، حق شرکت در انتخابات را نداشته است.بعد از این انتخابات یکی از کاندیداها به حضور رئیس پیشین هاکی در انتخابات اعتراض کرد اما از سوی دیگر شنیده می شود وزارت ورزش و جوانان نیز مجمع انتخابات  فدراسیون هاکی را به رسمیت نشناخته و تلاش هایی برای ابطال این انتخابات صورت گرفته است.وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون های ورزشی خود را ملزم به اجرای قانون دانسته و حتی در قبال لغو انتخابات فدراسیون اسکی با درخواست برخی از اعضا مبنی بر حضور ساوه شمشکی موافقت نکرده است.

این انتخابات با کناره گیری 10 تن از روسای هیات ها در حمایت از عیسی ساوه شمشکی برگزار نشد. وی رئیس بازنشسته فدراسیون اسکی است. با این حال شنیده می شود وزارت ورزش و جوانان در چند روز آینده برای فدراسیون اسکی سرپرست تعیین می کند تا همچنان در مواضع خود مبنی بر اجرای قانون منع حضوربازنشستگان در مجامع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی پافشاری کند.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هاكی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
۰
۰
سلام
برای این كه وزارت ورزش وجوانان اثبات كند كه پایبند به قانون است باید دوباره انتخابات فدراسیون هاكی برگزار شود.و از حضور باز نشسته ها جلوگیری شود.

نیازمندی ها