دو برادر که در پی اختلاف همسرانشان، با یکدیگر مشاجره کرده و یکی از آنها دیگری را با 14ضربه چاقو در مزرعه کشته بود، از سوی پلیس آگاهی مشهد در استان خراسان رضوی دستگیر شد.
کد خبر: ۶۲۶۰۳۸
نزاع جاری‌ها، باعث قتل برادر‌شوهر شد

به گزارش جام‌جم، سرهنگ احد کریمی، فرمانده انتظامی مشهد در این باره گفت: روز‌های پایانی هفته گذشته یکی از مسئولان بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از مرگ مشکوک مردی در این بیمارستان خبر داد.

در پی این تماس، ماموران انتظامی کلانتری خواجه‌ربیع به محل اعزام و با تحقیق از مسئولان بیمارستان متوجه شدند، چند ساعت پیش مرد زخمی از سوی خانواده‌اش به بیمارستان انتقال یافته، اما بر اثر شدت خونریزی، جانش را از دست داده است.

وی افزود: در ادامه با تحقیق از همسر مقتول مشخص شد او و جاری‌اش از چندی پیش با هم اختلاف داشته‌اند و همین موضوع باعث کدورت میان مقتول و برادرش شده بود تا این که پس از چند ماه این دو برادر تصمیم می‌گیرند به اختلافشان پایان دهند که در دیدار با هم، جعفر ـ که شوهر وی بوده ـ بر اثر اصابت 14 ضربه چاقوی برادرش به قتل رسیده و عامل جنایت متواری شده است.

فرمانده انتظامی مشهد یادآور شد: با تشکیل پرونده به دستور بازپرس کشیک ویژه قتل، جسد به پزشکی قانونی منتقل و عامل حادثه ـ عباس ـ دو روز پیش دستگیر شد.

اعتراف متهم به قتل برادر

کریمی خاطرنشان کرد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی، به قتل برادرش اعتراف کرد و گفت در پی اختلاف بین همسر من و همسر برادرم (مقتول)، میان ما دو برادر نیز دشمنی و کدورت ایجاد شده بود تا این که تصمیم گرفتیم به این خصومت پایان دهیم، اما هنگام بحث و گفت‌و‌گو در خانه، مشاجره‌مان شدت گرفت و هر دو برای ادامه دعوا به مزرعه رفتیم. در آنجا برادرم به من حمله‌ور شد و من نیز با چاقویی به‌او حمله کردم و وی را با 14 ضربه چاقو به قتل رساندم.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شاندیز
Switzerland
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
۰
۰
باعث تاسفه!!!

نیازمندی ها