بهره برداری از قطعه نخست آزادراه «حرم تا حرم» تا پایان امسال

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با بیان این‌که طرح‌های در دست اجرای این قرارگاه همگی از عظیم‌ترین طرح‌های کشور هستند، گفت: تا پایان امسال قطعه نخست طرح حرم تا حرم آماده افتتاح شد.
کد خبر: ۶۲۵۹۵۹

به گزارش تسنیم، عبادالله عبداللهی دیروز در نشستی خبری افزود: تا پایان امسال قصد داریم تا قطعه نخست طرح حرم تا حرم را آماده کنیم و اکنون کارهای نهایی مربوط به این قطعه در حال انجام است.

اتوبان حرم تا حرم قرار است دو شهر مقدس مشهد و قم را به یکدیگر متصل کند. کل این آزادراه 900 کیلومتر طول دارد و اعتبار حدود 3000 میلیارد تومانی برای آن پیش‌بینی شده است. فاز اول این اتوبان به طول 350 کیلومتر از سمنان تا نیشابور احداث می‌شود.وی درخصوص همکاری نداشتن قرارگاه در طرح آزادراه تهران ـ شمال نیز گفت: خبری که درخصوص همکاری نداشتن قرارگاه در این طرح منتشر شده بود، درست نبود. البته این پروژه، طرحی حجیم و سنگین است و باید بحث مالی آن تامین شود و اگر بحث مالی حل‌شود، قرارگاه این طرح را انجام می‌دهد.وی افزود: هم‌اکنون پروژه‌های گازی فازهای 15 و 16 پارس جنوبی به مرحله بهره‌برداری نزدیک شده است؛ به طوری که این پروژه‌ها از مهندسی صددرصد ایرانی برخوردار هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها