دی ماریا در رئال می ماند

پاسخ "نه" به پرنس نشین های موناکو

دی ماریا از رئال می رود

اختلافات پنهانی آقای رییس با ملی پوش آرژانتینی

سرمربی رئال مادرید پیش از این عنوان داشته بود که علاقه ای به جدایی ملی پوش آرژانتینی خود یعنی آنخل دی ماریا ندارد اما رییس این باشگاه تصمیم به فروش این بازیکن به موناکو دارد.
کد خبر: ۶۲۵۳۰۹
اختلافات پنهانی آقای رییس با ملی پوش آرژانتینی

سایت جام جم ورزشی- موناکوی متمول برای خرید دی ماریا پیشنهاد خود را داده است اما بر خلاف تمایل نداشتن آنچلوتی سرمربی رئال برای فروش این بازیکن پرز رییس این باشگاه برنامه های دیگری در سر دارد. علاوه بر تصمیم پرز مبنی بر فروش دی ماریا اخبار دیگری هم مبنی بر اختلاف دی ماریا با پرز به گوش می رسد. البته رئال مادرید 541 میلیون یورو بدهی دارد و شاید تصمیم برای فروش دی ماریا به همین دلیل باشد. به گفته منابع اسپانیایی این ملی پوش اسپانیایی تمایلی برای ماندن در رئال ندارد و می خواهد از این تیم جدا شود.

دی ماریا تا سال 2018 با رئال مادرید قرارداد بنابراین در صورت جدایی ، موناکو و هر باشگاه دیگری که او را بخواهد باید مبلغ سنگینی را به رئال بپردازد. پیش از اینکه موناکو مشتری جدی و دست به نقد این بازیکن شود باشگاه های دیگری همچون پاری سن ژرمن، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی و آرسنال مشتری دی ماریا بودند اما اکنون تیم پرنس نشین فرانسه یعنی موناکو جدی ترین مشتری اوست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها