موافقت مجلس با فوریت طرحی درباره تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان

نمایندگان مجلس با یک فوریت طرحی رای دادند که در صورت تصویب ،با تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان رسمی - کارگری به رسمی یا پیمانی در دستگاه‌های دولتی موافقت می شود.
کد خبر: ۶۲۴۸۲۰
موافقت مجلس با فوریت طرحی درباره تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس، یک فوریت طرح تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان رسمی - کارگری به رسمی یا پیمانی در دستگاه‌های دولتی را مورد بحث و بررسی قرار داده و به تصویب رساندند.

وکلای ملت با 104 رأی موافق، 31 رأی مخالف و  20 رأی ممتنع از 207 نماینده حاضر درجلسه، یک فوریت طرح مذکور را مصوب کردند.

این طرح که به امضای 24 نفر از نمایندگان مجلس رسیده است، شامل یک مقدمه توجیهی و یک ماده واحده است که در صورت تصویب نهایی، دولت موظف می‌شود احکام استخدامی کارکنان رسمی - کارگری در دستگاه‌های دولتی را به رسمی -کشوری یا پیمانی تغییر دهد.

در مقدمه توجیهی این طرح آمده است: بر اساس ماده 45 قانون مدیریت خدمات کشوری، استخدام در دستگاه‌های اجرایی به دو روش ذیل انجام می‌شود:

الف- استخدام رسمی برای تصدی پست‌های سازمانی ثابت و مشاغل حاکمیتی

ب- استخدام پیمانی برای تصدی پست‌های سازمانی و برای مدت معین

این مقدمه توجیهی می‌افزاید: البته در کنار آن قانون کار هم وجود دارد که تکالیف آن برای کارگران و کارفرمایان مشخص و روشن است، آنچه که مشخص است این موضوع است که فرد شاغل یا باید تابع قانون مدیریت خدمات کشوری باشد یا قانون کار، در تعدادی از دستگاه‌های اجرایی، کارکنانی با سوابق خدمتی بالا شاغلند که وضعیت استخدامی آنها ابهام دارد، در احکام کارگزینی این عده از کارکنان از واژگانی همچون رسمی، کارگری استفاده شده است که ضمن اینکه مغایرت‌های قانونی دارد، ابهامات فراوان آن موجب شده تا این عده از کارگران از امتیازات مصرح در قانون نتوانند برخوردار باشند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۵
بابك گله داری
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
۰
۰
با سلام و احترام
عرض كنم خدمت مسئولین محترم این مصوبه كه هر چه زودتر در تمام دستگاه دولتی این تبدیل وضعیت انجام شود به این صورت كه دیگر به هیچ عنوان اصلا خبری از نیروهای شركتی نباشد و اگر نیروی شركتی باقی مانده خیلی زود قراردادی شود و از آنجا كه نیروهای قراردادی به صورت پیمانی و و رسمی به خمت ادامه دهند تا این كه باعث ثبت كاری بهتری در مملكت اسلامی بشویم و هم اینكه بی عدالتی باقی نگذاریم
و در رابطه با شركت های خصوصی هم نظارت بهتری انجام شود كه افرادی كه دارای مدرك هستند پست سازمانی در اختیارشان قرار بگیرد و از مزایای مربوط به مدركشان استفاده كنند
برای مثلا بنده با مدرك لیانس شیمی در یك شركت خصوصی مثل پتروشیمی مشغول به كار هستم اما متاسفانه دارم حقوق حداقل و و كارگری را دریافت میكنم و تقاضامندم مسئولین پیگیری نمایند و این بی عدالتی را از بین ببرند
به امید این كه در ایران اسلامی هر روز شاهد پیشرفت و هم بستگی بیشتر آن باشیم شما را به خدا میسپارم

پروانه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
۰
۰
با سلام ، از شما نمایندگان محترم خواهش می كنم وضعیت ما قرار دادی ها را روشن كنید .
چند سال است كه دولت می گوید تبدیل وضعیت باید انجام شود ولی كو گوش شنوا در سازمانی كه ما كار می كنیم مشخص نیست كه ما در چه طبقه ای قرار گرفته ایم . هر چه بخشنامه می آید شامل حال رسمی - پیمانی می باشد و افراد قرار دادی جدا از تصمیمات قرار گرفته اند و حق هیچ گونه اعتراضی ندراند .
ترا بخدا به داد این افراد برسید .
تعدادی از كاركنان شهرداری سیرجان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
۰
۰
با تشكر از حسن نیت تمامی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی واقعا خیلی نسبت به این مصوبه خوشحال شدیم از اینكه به فكر قشر محروم جامعه میباشید كمال تشكر داریم
علی احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
۰
۰
باسلام درخصوص شرایط استخدام قانون شفاف وبرای همیشه تصویب شود چراكه نیروهای شركتی باپارتی بكارگرفته شدند درحین كار ادامه تحصیل دادن ومدارك انان اعمال شد سپس به كار معین تبدیل شدندحالا هم قانون پیمانی شدن انها راتصویب میكنند من كه پارتی ندارم چه كسی به فكر من میباشد كه از ابتدا با پشتوانه علمی دانشكاه دولتی قبول شدم ولی الان بیكارم
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
۰
۰
افرادی كه قرارداد مدت معین شدها ند به مدت 3 سال و شرایط سنی ازمون هم ندارند وضعیت انها به چه صورت است كی پیمانی میشوند در سازمان ما از زیر مجموعه توانیر 40نفر با این حالتیم كه باز 20نفر مدت معین كارمندی وبقیه كارگری كه هیچ فرقی نیست با این تفاوت كه عیدی كارمندی و اضافه كار هم بدون ضریب ولی مزایای كارمند رسمی را نمیدهند به كی باید گفت وتكلیف چیست
قراردادی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
با سلام-بنده به نوبه خودم از تمامی نمایندگان محترمی كه به فكر ما نیروهای قراردادی هستند تشكر می كنم.
به خدا من با بیش از 12 سال خدمت با مدرك كارشناسی دارم در دستگاه دولتی كار می كنم امروز یك فرزند شهید را آورده اند كه تازه بدون آزمون استخدام شده و اصلاً توی اداره كار نمی كنه و حقوقش از من و رئیس اداره هم بیشتره تا ازش می خوایی توی كار اداری كمك بكنه می گه شما در سطح من نیستید برید هر غلطی می خواهید بكنید تازه ایشان سابقه زندان و چاقوكشی هم داره و اگر ما بودیم شاید یك جواز كسب هم به ما نمی دادند چه برسد بیایم كارمند بشویم.
حالا از رئیس جمهور محترم می خواهم بپرسم آیا واقعاً این عدالته . شما می آید نیرویی با سوابق زندانی داشتن و قمه كشی استخدام می كنید بدون هیچ گزینشی و حالا كه ما با سالها سابقه و بدون هیچ گونه سوابق و به عنوان یك بسیجی باید بیایم این اشرار به ما دستور بدهند و بعد توقع دارید مردم عقده ای نشوند.
چه بگویم كه نگفتن بهتر است..............
فقط خواهش می كنم خداوند را در نظر بگیرید...
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
از وزیر محترم تعاون كار و رفاه اجتماعی می خواهم یك فكری هم به حال نیروهای قراردادی با بیش از 12 سال خدمت و مدرك دانشگاهی بكن و در صورت امكان آنها را به پیمانی تبدیل فرماید.
با تشكر
شركتی بدبخت
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
فكری به حال مانیروهای شركتی توزیع برق باسابقه 10سال بكنید
جمعی ازكارگران با سابقه ومدرك دار شهرداری
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
۰
۰
سلام
لطفا پیگیری شود مصوبه مجلس در رابطه با تبدیل وضعیت گارگران رسمی به كارمندی به كجا رسید چرا ابلاغ نمیشه
نیم میلیون نفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
۰
۰
مجلس محترم ؛ دولت محترم ؛ تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی شاغل در دستگاهای دولتی چه شد؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
چرا هنوز حكم ما كاركنان نیروهای قرارادادیی نیامده اسست و لی كاركنان رسمی حقوق جدید گرفتن لطفا در سال امید تدبیر مارا نا امید نكنید
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
۰
۰
سلام دولت آقای احمدی نژاد هم این طرح رو اجرا كرد خیلی از وزارتخانه ها از جمله بهداشت اجرا كرد.اما وزارت نیرو هنوز این كار انجام ندنده. من كارمند آب منطقه ای هستم.5 سال به صورت قراردادی با مدرك فوق لیسانس زمین شناسی دارم كار میكنم .خدمات علمی زیادی هم داریم تو مجموعه كاریمون میدیم.اما بقیه كارمند ها و خود ارگان مربوطه با دونستن این موضوع كه چقدر كاربرد داریم اما حقوق در حد اداره كار و اضافه كار كمی به ما میدن كه شرایط زندگی خیلی سخت شده.اگه لطف كنید پیگیری كنید این طرح اجرا بشه ما هم پیمانی بشیم حقوقمون مبلغش تفاوت میكنه كه خیلی كمكه.
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
۰
۰
باسلام اینجانب نیروی شركتی باده سال سابقه كاری میباشم همكارمن باسه سال سابقه كاری چهارصد هزارتومان تومان بیشتر ازمن حقوق میگیرد چون قراردادی شده واینجانب چون باتاخیر مدرك دانشگاهی خودراتحویل اموراداری داده قراردادی نشدم .خواهشمندم از دولت تدبیر وامید به داد مابرسند وحق من بیشتر از این ضایع نشود .دانشگاه سهید چمران اهواز.
حمید از بافق یزد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
۰
۰
چرا با داشتن مدرك لیسانس و چهار سال سابقه كار در شركت سنگ آهن خبری از تبدیل وضعیت نیست
123
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
۰
۰
آیا واقعا بعد از 20 سال میشود ما هم جزو افرادی باشیم كه حقوقشان بدون تبعیض و بی عدالتی برقرار میشود. آیا روزی خواهد رسید كه ما را ملقب به شركتی یا قراردادی ندانند و حداقل به تجربه ای كه در طی این عمر فرا گرفته ایم ارج نهند . ما از كسانی كه این حقمان را برایمان حلال میدانند متشكریم .ما هم دوست داریم در وطن خودمان با ما با احترام و با حقوق به حقمان رفتار گردد .
ناامید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
۰
۰
من خانمی هستم كه اگه بچه دار شم شغلم رااز دست میدهم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
۰
۰
سلام
ظاهرا زیباست
نزدیك یك سال دارم كنترل میكنم خبری هست برای این فوریت كه تصویب شده میبینم نه.
قرارداد معین كار هستم بعد از 12 سال كار ناخالص یك پنجم ناخالص افراد پیمانی و رسمی حقوق میگیرم حالا حساب كنید چقدر تفاوت هیچ بزرگ گویی هم نشده حساب كنید ؟!!!!!

برده
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
۰
۰
با سلام
عرض كنم خدمت مسولین محترم من به دلیل اینكه 6 سال نیروی شركتی هستم نمی تونم بچه دار بشم بچه اولم 7 سالشه چون اگر بچه دار بشم اخراج می شم خواهش میكنیم یه فكری به حال ما بدبختا بكنید.
جمعی از كاركنان رسمی كار گری بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
۰
۰
اكنون «امید» به «تدبیر» دكتر روحانی است

بیش از یكسال از نوشتن نامه نخست به ریاست جمهوری، مسئولان استانی و نمایندگان مجلس می گذرد. نامه ای كه هنوز هم بسیاری از نویسندگانش امیدوار به رسیدن جوابش هستند. برای بسیاری از آنها باور كردنی نیست مردی میانه اندام و همیشه در سفردولتهای نهم و دهم كه براساس آمار، گیرنده بیشترین در خواستها و نامه های مردمی در عمر پربركت نظام جمهوری اسلامی بوده است و در مدت صدارتش در خیابان پاستور هیچ نامه ویا درخواست به حقی را بی پاسخ نگذاشته هنوز جواب نامه آنها را نداده است .
آنها جمعی از كاركنان رسمی كارگری نهادهای دولتی استان ایلام هستند كه حالا با نگرانی روزهای واپسین باقیمانده از عمر دولت دهم را می شمارند. روزهایی كه هرچند هر ساعتش برای بیشتر شهروندان ایرانی آبستن خبری از حل مشكلات استخدام در ارگانهای دولتی، اجرای طرحهای حمایتی ازقشرهای مختلف و انجام برنامه های معطل مانده در دولتهای قبلی است اما هنوز با وجود اجرای طرحهایی نظیر خدمات كشوری و ساماندهی شركتهای خدماتی و كارگران شركتی برای این قشرمژده ای نداشته است .
این كاركنان را كه هنوز امیدوار به حل مشكلات خود به دست گره گشای دكتر محمود احمدی نژاد هستند؛ در آیین نامه استخدام ادارات دولتی به نام مستخدمین رسمی – كارگری می شناسند.
این افراد با مدارك تحصیلی از دیپلم تا كارشناسی ارشد حالا سالهاست در تبعیضی آشكار نسبت به همكاران خود كه تنها با تفاوتی موسوم به مستخدمین رسمی كارمندی در ادارات دولتی مشغول بكارند نه حق تاهل می گیرند و نه فوق العاده برای بدی آب و هوا، نه حق تحصیلات به آنان پرداخت می شود و نه از مزایای محرومیت مناطق جنگی استفاده می‌كنند.
این محرومیت و تبعیض در حالی انجام می شود كه تنها اختلاف بین آنان و همكارنشان در استفاده از نقل كارگری و كارمندی است و البته وقتی پای درد دلشان می نشینی احساس می كنی در این میان حتی حرمت كلمه در كارگر هم كه عطر و بوی بوسه پیامبر مهربانی (ص ) را با خود دارد نیز بر دردهایشان می افزاید.
آنان كه در دوران دفاع مقدس مرزدارانی غیور بوده و بسیاری از آنان از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگرانند در تمام این سالها دم فرو بسته اند و تبغیض آشكار بین آنها و همكارانشان سبب شده با مسایل و مشكلات مالی بسیار دست و پنجه نرم كنند.
تلخی این تبعیض و تناقض آشكار آنجا روشن می شود كه در هنگام پرداخت عیدی بر خلاف روند محاسبه این مزیت بر اساس قانون كارو برای كارگران از منظر سازمان دولتی متبوع خود آنان كارمند محسوب شده و همانند كارمندان رسمی عیدی دریافت می كنند .
این وضعیت آنها را شبیه ضرب المثل معروف می كندكه (یا مرغ باش بپر، یا شتر باش و ببر!!!) نگاهی به فراوانی این افراد در نهادهایی نظیر بهزیستی ، تربیت بدنی نیز حكایت از نبود نگاه كارشناسی شده به وضعیتهای استخدامی آنان در احكامشان است و وجود این جایگاه دوگانه كارمندی رسمی و كارگری رسمی در این نهادها تا حدودی غیر منطقی و نیازمند تجدید نظر می دهد.
این در حالی است كه احكام كارگزینی این كاركنان رسمی – كارگری از نظر مزایای مندرج و مزایای جانبی با قانونهای خدمات مدیریت كشوری و قانون كار همخوانی نداشته و در راستای تحقق شعار عدالت گستری دولت نهم و دهم نیازمند بازنگری ویژه است.
آنان كه تا پیش از اجرای قانون خدمات كشوری امیدوار به رفع این تبعیضها و بهره گیری از مزیتهای قانونی خود نظیر حق تاهل و غیره بودند از حل نشدن این اجحاف در حق خود و دیگر همكارنشان دلسرد شده و حالا تمام امیدشان به رییس جمهوری منتخب است. تا خواسته ای كه تنها در چند كلمه خلاصه می شود تا حق قشری نه چندان كم جمعیت در جامعه نیز از حقوق قانونی خود كه همان حق تاهل، بدی آب و هوا ، محرومیت مناطق جنگی ، حق تحصیلات دانشگاهی و سختی كار است و به همكارانشان پرداخت می شود بی بهره نما نند و یا خواهان تبدیل وضعیت به خدمات كشوری اعم از رسمی كشوری یا پیمانی هستند.
همانگونه كه در بالا ذكر شد تأمین نیروی انسانی ادارات دولتی و سازمان‌های وابسته به روش‌های مختلف از جمله بكارگیری كاركنان رسمی كارگری صورت می‌گیرد. این در حالی است كه بخشی از این مجموعه معلق نتوانسته‌اند جای خود را نه در بین كاركنان پیمانی و نه رسمی كشوری پیدا كنند.
از طرفی علیرغم پیگیری‌های متعدد جمع كثیری از این قشر زحمتكش از طریق ارسال نامه به ریاست محترم جمهوری، جناب دكتر احمدی‌نژاد، مسئولان استانی و نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی و همچنین انعكاس مشكلات خود از طریق رسانه‌های محلی، نشریات سراسری و خبرگزاری‌ها، متأسفانه تاكنون هیچگونه اقدامی در این زمنیه صورت نگرفته است.
اكنون با توجه به روی كار آمدن دولت تدبیر و امید و انتخاب شخصیت فرهیخته و مورد اعتماد ملت، جناب دكتر روحانی، این مجموعه این بار چشم امید خود را به ایشان دوخته‌اند تا با تدبیر خویش و با بهره‌گیری از درایت و نگاه واقع‌بینانه، مشكل‌شان به پایان برسد و این دغدغه‌ی روزمره دست از سر زندگی‌شان بردارد.
جمعی از كار كنان رسمی كار گری بهزیستی استان تهران و بهزیستی كشور
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
۰
۰
سلام دورد بر وزیر محترم كار امور اجتماعی دكتر علی ربیعی و ریاست محتر م بهزیستی كشور آقای دكتر همایون هاشمی ما كاركنان رسمی كار گری عاجزانه از شما خواستاریم كه نهایت همكاری با مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح تبدیل وضعیت كار كنان رسمی كار گری به پیمانی یا رسمی كشوری داشته باشید
/باسلام درود خداوند بر نمایندگان مردم در خانه ملت ما از كلیه نمایندگان مجلس خواستاریم به طرح تبدیل وضعیت استخدام رسمی كارگری به استخدام پیمانی یارسمی كشوری مجدد رای موافق بدهند كه طرح یك فوریت ان درمورخ 20/9/92تصویب شده وبه شماره 162اعلام وصول گردید وهم اكنون در كمسیون اجتماعی مجلس در دست بررسی میباشدامیداست نمایندگان محترم این بار هم با پشتیانی خود كه طرح در روز های ایند درصحن علنی مجلس مطرح میشود رای موافق بدهند جهت رضای خداوند تبارك تعالی تو را به خون ریخته امام حسین ع رای موافق به طرح بدهید چون كاركنان رسمی كارگری مظلوم واقع شده اند چون نه مثل كاركنان خدمات كشور ی ونه مثل كاركنان قانون كار هستد در واقع نه كارگر هستند نه كارمند از هر دو مزایا محروم هستند
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
۰
۰
با اینكه من خودم از طرفداران این دولت هستم ولی متاسفانه سیاستهای این دولت هم مثل دولت اصلاحات برخلاف منافع كاركنان قراردادی می باشد. و هیچ قدمی هر چند كلامی بنفع این كاركنان برداشته نمی شود
جمعی از كار كنان رسمی كار گری بهزیستی استان تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
۰
۰
نمایندگان محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی سلام علیكم امید است به مشكلات كار كنان رسمی كارگری بهزیستی سراسر كشور و بهزیستی استان تهران توجه ویزه داشته باشید اسلام درود خداوندبر نمایندگان مردم در خانه ملت ما از كلیه نمایندگان مجلس خواستاریم به طرح تبدیل وضعیت استخدام رسمی كارگری به استخدام پیمانی یارسمی كشوری مجدد رای موافق بدهند كه طرح یك فوریت ان درمورخ ۲۰/۹/۹۲تصویب شده وبه شماره ۱۶۲اعلام وصول گردید وهم اكنون در كمسیون اجتماعی مجلس در دست بررسی میباشدامیداست نمایندگان محترم این بار هم با پشتیانی خود كه طرح در روز های ایند درصحن علنی مجلس مطرح میشود رای موافق بدهند جهت رضای خداوند تبارك تعاتی تورابخون ریخته امام حسین ع رای موافق به طرح بدهید چون كاركنان رسمی كاری كری مظلوم واقع شده اندچون نه مثل كاركنان خدمات كشور ی ونه مثل كاركنان قانون كار هستد در واقع نه كارگر هستند نه كارمند از هر دو مزایا محروم هستند ضرب المثل شتر مرغ
جمعی از كار كنان رسمی كار گری بهزیستی استان خراسان شمالیl
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
۰
۰

جناب آقای دكتر انوشیروان محسنی بندپی


رئیس محترم سازمان بهزیستی كشور
با سلام و آرزوی توفیق

احتراما ضمن سپاس از توجهات حضرتعالی نسبت به كاركنان خدوم بهزیستی كه ایثار گرانه در سنگر دفاع از كرامت انسانی جمعیت هدف سازمان ایفای نقش می نمایند به استحضار می رساند متاسفانه در جریان اجرای طرح طبقه بندی مشاغل كار كنان رسمی كار گری این سازمان در سنوات گذشته این طرخ صرفا جهت مشاغل خاصی تعریف گردیده حال آنكه امروز با عنایت به نیاز سازمان ومدارك علمی این كار كنان بخش عمده ای از
آنان در مشاغل كارشناسی فعالیت نموده و عملا به جهت عدم پیش بینی این مشاغل در طرح مذكور از مزایای مصرح قانونی پست های مربوطه كه شاغل در آن می باشند بی بهره بود واین امر تاثیر منفی در انگیز ه همكاران دارد لذا از محضر خضرتعالی تقاضا دارد دستور فرمائید ضمن بازنگری در طرح طبقه بندی مشاغل سازمان زمینه های بهره مندی از ظزفیت های كار ی همكاران ذینفع كه بعنوان سر مایه انسانی سازمان میباشند فراهم گردد پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی نهایت امتنان رادارد باتشكر فراوان جمعی از كار كنان رسمی كار گری بهزیستی
سعید رشیدی
-
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
اقای چرا وضعیت استخدامی كارگران قانون كار بهزیستی را تعیین تكلیف نمی كنی چرا مزایای قانون كار عیدی و پاداش وحق لباس حق بن و اكثر مزایای قانون كار را حذف كرده اند و گفتن شما كارمند هستید هیچ كسی معترض نبود ولی حالا كه می خواهید مزایای كارمند به ما اضافه شوند همه معترض هستند ما نه كارمند و نه كارگر و تمام سختی های ارباب رجوع تحمل می كنیم چه كسی مدیون ما و خانواده ما است
جمعی از كار كنان رسمی كار گری بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
۰
۰
بسمه تعالی
ریاست محترم دیوان عدالت اداری كشور
سلام علیكم
احتراما به استحضار میرساند ما كاركنان رسمی كارگری بهزیستی از هر دو قانون كار و خدمات كشوری محروم هستیم حقوق و مزایا خود را از بند ((و)) تبصره 19 اداره كل خزانه دریافتم میكنیم، اما در احكام كارگزینی ما نه مثل همكاران قانون كاریم نه مثل همكاران خدمات كشوری، نه مثل همكاران قرارداد معین .این سوال برای همه ما كاركنان رسمی كار گری بهزیستی پیش آمده كه ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم؟

نه مثل كارگران مشمول قانون كاریم و نه مانند همكاران خدمات كشوری! نه مثل همكاران قرار داد معین. لازم به ذكر است كه ماها دارای مدرك كارشناسی و بالاتر مرتبط با كار بهزیستی هستیم اما هیچ پست سازمانی نداریم فقط با ابلاغ انشایی مشغول به خدمت در پستهای حاكمیتی هستیم بدون دریافت مزایای پستی كه در آن كار می كنیم.

مسئولین باید به این امر توجه داشته باشند كه ما كارگر شركتهای خدماتی و یا كارخانه جات نیستیم بلكه به استخدام سازمانی كاملا دولتی در آمدیم .از حضرتعالی عاجزانه خواستاریم كه از ریاست محترم بهزیستی كل كشور بخواهید این مشكل مهم را حل كنند(تبدیل وضعیت از رسمی كارگری به رسمی كشوری یا پیمانی ).

باتقدیر تشكر فراوان از طرف جمعی از كار كنان رسمی كار گری بهزیستی

نیازمندی ها