آتش‌سوزی و انفجار گاز در واحد اداری ساختمانی شش طبقه در خیابان ایرانشهر با حضور آتش‌نشانان مهار و خاموش شد.
کد خبر: ۶۲۲۵۸۹

به گزارش سازمان آتش‌نشانی، در پی تماس مردمی با سازمان آتش‌نشانی، در ارتباط با مشاهده دود و آتش از یک واحد اداری در ساعت یک بامداد، آتش‌نشان‌های ایستگاه‌های 18، 2 و گروه امداد و نجات 14 عازم محل حادثه در خیابان ایرانشهر شدند.

حادثه در یک واحد 70 متری اداری در یک ساختمان شش طبقه 20 واحدی اتفاق افتاده بود به طوری که این واحد اداری دچار انفجار و سپس آتش‌سوزی شده بود و پنجره‌ها و شیشه‌های آن نیز شکسته و به اطراف پرت شده بود.

با شروع عملیات، ماموران آتش‌نشانی بسرعت با قطع برق و گاز ساختمان، جلوی سرایت آتش را به واحد‌های مجاور و طبقات بالا گرفتند و آتش را در مدت‌زمان کوتاهی خاموش کردند.

سقوط مرد سالخورده به چاه فاضلاب

در حادثه‌ای دیگر، ریزش ناگهانی چاه فاضلاب در خیابان نارمک، باعث سقوط و مصدوم شدن مرد هفتاد‌ساله شد.

این حادثه در خیابان نارمک، خیابان دردشت، میدان دوم رخ داد و ماموران با حضور در محل، امدادرسانی در این زمینه را آغاز کردند.

حمیدرضا فرهادتوسکی، افسر آماده منطقه شش عملیات در این باره گفت: در محل حادثه مرد سالخورده‌ای در زیرزمین ساختمان دو طبقه مسکونی به علت قدیمی بودن ملک و شسته شدن خاک و فروکش کردن دهانه چاه، به عمق 20 متری چاه فاضلاب سقوط کرده بود. وی افزود: آتش‌نشانان با تجهیزات ویژه نجات و ایمن‌سازی محل، شخص مصدوم را از عمق 20 متری چاه خارج و به سطح زمین منتقل و در ادامه به مرکر درمانی منتقل کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها