قاچاقچی حرفه ای پایتخت دستگیر شد

قاچاق شیشه تحت پوشش پیک موتوری

فروش ارزان خودروهای مسروقه

باند شیشه ای ها منهدم شد

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام خبر انهدام باند سارقان شیشه ای خودرو که خودروهای مسروقه را به قیمت های دو تا سه میلیونی به فروش می رساندند به خریداران خودرو هشدار داد فریب پیشنهادهای پایین فروشندگان خودرو را نخورند.
کد خبر: ۶۱۹۸۵۷
باند شیشه ای ها منهدم شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ستار خسروی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و شکایت مالباختگان به پلیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموارن اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه تحقیقات ویژه ای صورت گرفت و با اقدامات گسترده پلیسی، رد پای یک باند شش نفره که همگی آنها دارای سوابق کیفری متعدد در زمینه سرقت و خرید و فروش مواد مخدر بودند به دست آمد.

سرهنگ خسروی اظهار کرد: با تلاش ماموران و کارآگاهان ویژه پلیس سرانجام سرکرده این باند به همراه برادرش به نام های «رشید» و «عباس - ک» در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: متهمان در اعترافات خود چهار نفر دیگر از همدستان خود از جمله یک مالخر به نام های «ع - ز»، «ا - م»، «ح - ک» و «ح - ر» را معرفی کردند که همگی آنها در دو عملیاتی جداگانه توسط ماموران دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه تمامی اعضای این باند معتاد به شیشه بوده و انگیزه خود از این سرقت ها تامین مواد مصرفی خود عنوان کردند، گفت: متهمان در ساعات خلوت، خودروهای پارک شده در کنار کوچه ها و خیابان های فرعی را با ابزارآلات مخصوص خود سرقت کرده و پس از اوراق کردن آنها را به مالخر پرونده به فروش می رساندند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه سارقان برخی از خودروهای مسروقه را به قیمت های دو تا سه میلیونی به فروش می رساندند تا هزینه مواد مصرفی خود را تامین کنند به خریداران خودرو هشدار داد: مردم نباید فریب پیشنهادهای پایین فروشندگان خودرو را بخورند زیرا عواقب و مسئولیت خرید اموال مسروقه گریبانگیر آنها نیز خواهد شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه سارقان تاکنون به 10 فقره سرقت اعتراف کرده اند، افزود: متهمان همراه با پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند اما کماکان تحقیقات برای سرقت های احتمالی دیگر توسط این باند و شناسایی مالباختگان همچنان توسط این پلیس ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها