اکبر عبدی در مجموعه «پایتخت ۳» به کارگردانی سیروس مقدم نقشی تازه را تجربه می‌کند.
کد خبر: ۶۱۹۷۲۱
اکبر عبدی مربی کشتی محسن تتابنده شد

اکبر عبدی بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت خود  گفت: مشغول بازی در فیلم سینمایی «سال‌های کودکی ما» به کارگردانی سمیه زارعی هستم. همچنین برای حضور در فیلم سینمایی «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی به توافق رسیده‌ایم که قرار است نقش یک رزمنده را بازی کنم، حدود 8 جلسه در این فیلم کار خواهم داشت.

عبدی درباره بازی در سریال «پایتخت 3» و دلیل حضور در این پروژه گفت: من برخی از قسمت‌های دو سری‌ قبلی این سریال را دیدم و به نظرم مخاطب با مجموعه، قصه و شخصیت‌ها ارتباط برقرار می‌کند. در این سریال قرار است نقش یک بنا را بازی کنم که مربی کشتی شخصیت نقی است.

وی ادامه داد: این سومین همکاری من با سیروس مقدم بعد از سریال‌های «به سوی افتخار» و «بچه‌های نسبتا بد» است. در فیلم‌ سینمایی «ای ایران» ساخته آقای تقوایی هم با آقای مقدم همکاری داشتیم. امیدوارم این سریال بتواند مانند دو سری قبلی نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

اکبر عبدی برای بازی در فیلم سینمایی «خوابم می‌یاد» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل را به دست آورد. وی بازی در فیلم‌های سینمایی «مادر»، «دلشدگان»، «اجاره نشین‌ها»، «هنرپیشه»، «روز فرشته» و … را در کارنامه دارد. مجموعه «پایتخت» که نوروز 90 و 92 از شبکه یک پخش شد، یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های نوروزی بوده، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه و … در این مجموعه بازی کردند و این بار اکبر عبدی به گروه بازیگران سری سوم این مجموعه نوروزی اضافه شده است.

 سوره سینما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها