برنامه «سین مثل سریال» پنجشنبه شب میزبان سیروس مقدم خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۲۲۴۹
مقدم و آثارش مهمان «سین مثل سریال» پنجشنبه شب

برنامه «سین مثل سریال» که در سری جدید خود به بررسی سریالهای کارگردانان شاخص سیما با حضور خود آنان و دو بازیگر زن و مرد برگزیده حاضر در آثارشان می پردازد، این هفته میزبان سیروس مقدم خواهد بود. حمید گودرزی و میلاد کیمرام نیز دو بازیگر مردی هستند که در آخرین ساخته او، «بچه‏ های نسبتاً بد» حضور داشتند و فردا شب مقدم را در این برنامه همراهی خواهند کرد.

از میان بازیگران زن ابتدا قرار بود آیدا فقیه زاده، بازیگر آخرین پروژه مقدم در برنامه حاضر شود که گویا با تجدید نظر حضور او منتفی شده است. سازندگان درصدد هستند از ستاره اسکندری و یا مهرانه مهین ترابی برای شرکت در این برنامه دعوت کنند که شانس بازیگر دوم بیشتر است البته گودرزی پیش از این به همراه علیرضا افخمی در برنامه حضور پیدا کرده بود.

اما در این برنامه نظر سنجی مردمی، سریالهای اجتماعی و جدی مقدم انتخاب شده اند که فهرست آنها و بازیگران منتخبشان عبارت است از: سریال «نرگس»؛ ستاره اسکندری، حسن پور شیرازی، سریال «مسافر»؛ پانته آ بهرام، ابوالفضل پور عرب، سریال «اغما»؛ لعیا زنگنه، حامد کمیلی، سریال «زیر هشت»؛ پانته آ بهرام، امیر جعفری، سریال «دیوار»؛ مهدی سلطانی، فریبا کوثری، سریال «تا ثریا»؛ آزیتا حاجیان، مهران احمدی، سریال «بچه‏های نسبتاً بد»؛ حمید گودرزی، آیدا فقیه زاده.

برنامه «سین مثل سریال» پنجشنبه‏ها پس از فیلم سینمایی ساعت 22 از شبکه یک روی آنتن می رود. اجرای این برنامه را محمد سلوکی و محبوبه قاضی میر سعید بر عهده دارند.

«بانی فیلم»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها