جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد:

دستگیری سارق دوربین های مداربسته

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یک سارق حرفه ای دوربین های مداربسته در استان خبر داد و گفت: نامبرده به 40 فقره سرقت اعتراف کرد.
کد خبر: ۶۱۷۸۳۷
دستگیری سارق دوربین های مداربسته

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمیدرضا اسدی گفت: در پی سرقت دوربین های مداربسته از برخی اماکن دولتی و بانک ها، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس، با توجه به حساسیت موضوع، عکس متهم حین سرقت دوربین مداربسته به کلیه عوامل تجسس و اطلاعات کلانتری ها تحویل داده شد.

سرهنگ اسدی در خصوص نحوه دستگیری سارق اظهار کرد: ماموران تجسس و اطلاعات کلانتری 17 قم حین گشت زنی به صورت نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی کلانتری خود به یک خودرو مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توجه به اینکه ماموران عکس متهم را در اختیار داشتند پس از شناسایی به بازرسی از خودرو پرداخته و دو دوربین مداربسته، آچار آلن، پیچ گشتی و ... کشف کردند.

وی افزود: سارق که در رویارویی با شواهد موجود چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به سرقت 40 دوربین مداربسته از برخی اماکن دولتی و همچنین بانک ها اعتراف کرد.

سرهنگ اسدی گفت: با اعتراف نامبرده دو مالخر نیز که یک نفر آن ها دارای مغازه دوربین های مداربسته است ، شناسایی و دستگیر شدند.

گفتنی است؛ متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها