مینا بعد از دوستی اینترنتی فریب پسر شیاد را خورد

کلاهبرداری با وعده ازدواج

کلاهبرداری به روش ازدواج موقت

با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان سبزوار خراسان رضوی، فردی شیاد و کلاهبرداری که با وعده ازدواج موقت از جوانان کلاهبرداری می کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۶۱۵۲۵۱
کلاهبرداری به روش ازدواج موقت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ قنبرعلی آزادواری فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: با کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری از افراد جوان با وعده ازدواج موقت، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد فردی با ارسال پیامک به جوانان و وعده ازدواج موقت در قبال پرداخت مبلغی از مالباختگان کلاهبرداری می کرده است.

سرهنگ آزادواری اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی با بدست آوردن اطلاعاتی از متهم که زنی میانسال به نام (ز-ع ) بود، شناسایی مخفیگاهش را در دستور کار خود قرار دادند و سرانجام مخفیگاه وی را شناسایی و در اقدامی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار افزود: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی های به عمل آمده ابتدا منکر بزه انتسابی بود که با مشاهده مستندات موجود لب به اعتراف گشود و به کلاهبرداری از افراد جوان با شگرد فراهم کردن شرایط ازدواج موقت، اقرار کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
فریبا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
كسانی كه فریب خوردن یه جورایی حقشون بوده!
اتیش
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
فریبا لطفا سكوت كن لطفا

نیازمندی ها